Gå til innhold

Småforkjølet, bør jeg teste meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært lett forkjølet siden fredag med på og av feber. Bør jeg teste meg? 

Tenkte først at jeg burde teste meg, men arbeidsgiveren min mente bestemt at jeg ikke skulle det så nå ble jeg i tvil. 

Anonymkode: 20d45...329

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært litt småforkjølet. Men jeg har ikke hatt noe feber. Men jeg hadde definitivt testet meg hvis jeg hadde vært skikkelig forkjølet/hatt feber. Så jeg synes du skal teste deg, mest pga at du har hatt feber av og på. Eventuelt så kan du jo ringe korona tlf og høre hva de sier. 

Skrevet

Når du har feber så er det ingen tvil - test deg! 

Anonymkode: 5980e...bf4

Skrevet

Takk for svar :) har bestilt test nå, venter på time. Ringte koronatlf når de åpna, satt i 3 timer uten svar og da tok de lunch. 

Skrevet

Jeg synes dette er kjempevanskelig. Jeg og fikk beskjed fra arbeidsgiver om å ikke teste. Ringte corona telefon- der fikk jeg beskjed om å teste.

symptomer: veldig vondt hals i to dager- så forkjølet. Omtrent ikke feber. Hoster litt. 

føler jeg overdriver og føler jeg gikk i mot min arbeidsplass. Veldig vanskelig dette. Men ble til at jeg tok test i går. 

Anonymkode: 9e56e...7ad

Skrevet

Arbeidsgiver har da ingenting med om du tester deg, hvorfor spør du dem en gang? 

Anonymkode: 8aae5...b15

Skrevet

Ja! Jeg bare fylte ut et skjema på nettet, så fikk jeg sms om time

Anonymkode: 3fd8c...121

Skrevet

Altså jeg forstår at arbeidsgivere kan be deg ta en test, men be deg om å IKKE ta kan de da ikke? Det smaker av at de er redde for å få et bekreftet tilfelle og måtte stenge ned bedriften. 

Anonymkode: 8aae5...b15

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte først at jeg burde teste meg, men arbeidsgiveren min mente bestemt at jeg ikke skulle det så nå ble jeg i tvil. 

I all verden, hva har arbeidsgiveren imot at du testes!?

Anonymkode: 33be0...87f

• Opprett ny...