Gå til innhold

Samsung eller IPhone

Samsung eller IPhone  

10 stemmer

1. 1. Samsung eller IPhone

• Samsung
      5
    • IPhone
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken mobil liker du best?😊

Anonymkode: f0369...514

Videoannonse
Annonse
Gjest chunkylover53
Skrevet

iPhone. Har også MacBook Pro, iPad og Apple TV.

Har Samsung mobil og Windows 10 PC på jobb. Kunne ikke falle meg inn å gå over til det privat...

Skrevet

Får vel svare Samsung. Hadde egentlig tenkt at dette året skulle bli året hvor jeg skulle prøve Iphone for første gang ettersom jeg skal kjøpe ny telefon, men den virker bare så kjedelig. Og "alle" skal ha siste Iphone. Blir nok Samsung note 20 ultra. Men med det sagt, etter å ha hatt mac, har jeg inntrykk av at Apple produkter er av bedre kvalitet enn de fleste andre merker.

Anonymkode: 22c3f...dfc

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Får vel svare Samsung. Hadde egentlig tenkt at dette året skulle bli året hvor jeg skulle prøve Iphone for første gang ettersom jeg skal kjøpe ny telefon, men den virker bare så kjedelig. Og "alle" skal ha siste Iphone. Blir nok Samsung note 20 ultra. Men med det sagt, etter å ha hatt mac, har jeg inntrykk av at Apple produkter er av bedre kvalitet enn de fleste andre merker.

Anonymkode: 22c3f...dfc

Tja, jeg har hatt diverse Android telefoner hele livet, men kjøpte faktisk iphone se 2020 nå i sommer. Det er mitt første Apple produkt noensinne, så visste ikke akkurat hva jeg skulle forvente, men er positivt overrasket. Hittil fungerer ios mye bedre enn Android gjorde. Det eneste som irriterer meg er mangelen på frihet over et produkt jeg selv har kjøpt. F.eks. må den jailbreakes bare for å laste ned diverse apper som var null problem på Android... 

Men Mac og macbook synes jeg fortsatt er noe ordentlig piss for å være ærlig. Ekstremt overpriset.

Anonymkode: edddf...0f4

Skrevet

Nettopp ordnet meg Samsung Note 20 Ultra. Så det blir spennende å få den over helgen. Har Note 10+ nå, så det blir bra.

Anonymkode: f0369...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...