Gå til innhold

Vil ikke bli gammel


Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 19 år og alt livet mitt handler om er å se bra ut, om utseendet mitt.

jeg er super redd for å bli gammel, for å få rynker, for å få super hengende pupper. For å få strekkmerker av treningen jeg driver med...

er allerede klar for å ta fillers når jeg får rynker.
er veldig redd kjæresten min skal se meg med rynker eller se meg som gammel...

vil ikke bli stygg.. vil ikke få slapp hud...

 

Hvorfor har jeg denne frykten? Og hvorfor er den så ekstrem?Anonymkode: 64f45...36a

Når du blir eldre forstår du nok at utseende ikke betyr noe som helst. Alle blir gamle og skrukkete, men gode handlinger, gode verdier, klokskap blir med deg hele livet.

Anonymkode: 13844...e90

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 2.9.2020 den 0.38, Bølle skrev:

Ja, gluten ødelegger hud og vev og gir betennelse. Melkeprodukter gir også dårlig hud. Samme med sukker. 

Svin er ikke bra fordi det inneholder et stoff som også gir betennelse i kroppen. 

Egg er ikke bra fordi i laboratorium bruker de egg når de skal forske på virus, og de lærer virus å nære seg på egg... 

Mais er ikke bra fordi den er genmodifisert og det er et stoff i mais som ikke er bra for hjernen, tror jeg? 

Raps er ikke bra, men husker ikke hvorfor, vet bare at det ikke er bra for kroppen pga sammensetningen og forholdet av fettsyrene i raps. 

Man kan ikke spise noen verdens ting! Stakkara hjernevaska folk! Jeg trodde blindt på alt slik før jeg og, brukte timesvis i butikken på å lese ingrediensene. Da kommer bekymringene da. 

Huff, så mye patetiske mennesker! "Jeg kan ikke spise egg, gluten, brød, raps, cottage cheese, yoghurt, kjøtt fordi jeg får rynker av det, jeg vil forsikre meg om at jeg ser yngre ut en alle andre på min alder når vi blir eldre. Har jeg selvdispilin nå så ser jeg kanskje 20 ut når jeg er 60, og alle venninnene vil være missunnelig på meg" 🙄🙄 

hvorfor nevner du ikke alkohol i samme slengen? 

Til ts:

du forandrer deg ikke utseendemessig så fort. Når du er 28 vil du mest sannsnylig se omtrent ut som nå, mest sannsnylig litt penere siden ansiktet er mindre rundt. Men da må du ta vare på deg, være forsitkig med alkohol. Bruk solfaktor. Og gener... noen ser mange år eldre ut når de blir 25, mens andre forandrer seg nesten ikke siden ungodsskolen. 

Utenom det vil jeg si jeg er enig med deg. Ser selv ikke frem til det fulle forfallet! Hengepupper, lite spenstig hud på kroppen, hengekjaker osv. Dårlig kvalitet på oss mennesker. Dessverre skapte ikke naturen oss slik at vi fikk senut som vi gjør som unge resten av livet. 

Anonymkode: b2bd1...bc6

  • Liker 1
Skrevet
På 1.9.2020 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Hudpleie gjør huden tynnere? Hvor har du hørt dette?

Anonymkode: dc82c...3ec

Eget hode eller lest det et sted. Er alltid noen som skal motbevise at det "de fleste" gjør er feil... så er de de eneste kloke som skjlnte det..

Anonymkode: b2bd1...bc6

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke spise noen verdens ting! Stakkara hjernevaska folk! Jeg trodde blindt på alt slik før jeg og, brukte timesvis i butikken på å lese ingrediensene. Da kommer bekymringene da. 

Huff, så mye patetiske mennesker! "Jeg kan ikke spise egg, gluten, brød, raps, cottage cheese, yoghurt, kjøtt fordi jeg får rynker av det, jeg vil forsikre meg om at jeg ser yngre ut en alle andre på min alder når vi blir eldre. Har jeg selvdispilin nå så ser jeg kanskje 20 ut når jeg er 60, og alle venninnene vil være missunnelig på meg" 🙄🙄 

hvorfor nevner du ikke alkohol i samme slengen? 

Anonymkode: b2bd1...bc6

Det er bare 7 matvarer. Er mye du kan spise utenom de 7 matvarene jeg nevnte. Både kjøtt, fisk, frukt, grønt, bær, nøtter, røtter, frø og urter og andre typer oljer. 

Det handler ikke om å se ung ut, men å holde seg frisk og rask, og å få bedre psykisk. 

Alkohol er ingen matvare, men ok, alkohol og røyk, overdreven soling og dårlig søvn er heller ikke bra. 

Endret av Bølle
Skrevet

Det fine med å bli gammel er at det kommer litt etter litt, og ganske sakte.
Man ser ikke endringene fra dag til dag, man får tid til å venne seg til den.

Meg 19 år kunne nok skarvet det samme.
Meg 45 år liker meg selv mye bedre som 45 år, enn jeg likte meg selv som 19 år

Anonymkode: 0ae3e...35f

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...