Gå til innhold

Rar ting skjedde på snapchat.. ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag da jeg skulle ta en snap og sende til noen folk så stod plutselig en gammel ex-venninne som jeg aldri har hatt på snapchat og heller ikke snakket med på ca 10 år som øverste forslag over de jeg kunne sende de til. Hun var altså på vennelisten min. Ikke som venneforslag, men på vennelisten min. 

Jeg trykket på brukeren hennes sånn at jeg kom inn på chat, og da stod det "venner med xxxx siden 31 august 2020" og "chattene blir sendt når xxxx har lagt deg til som venn" 

Jeg har ikke fått noe venneforespørsel av henne og jeg har ikke lagt til henne. Hvordan kan dette ha skjedd? Jeg er venn med henne på snap, men hun er ikke venn med meg?... kan hun f.eks ha lagt meg til som venn for så så avbryte forespørselen? Men da er det jo uansett rart at hun havner på vennelisten min når jeg ikke har godtatt eller fått noe forespørsel? 

Anonymkode: de587...2dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åndenes Makt 

Anonymkode: 0def6...815

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Ishm skrev:

Å herre min hatt

Hva? Har jeg ikke lov til å lure? Det skal jo ikke skje sånn uten vidre. Jeg syns det er vemmelig. 

• Liker 2
Skrevet

Du har nok komt borti å legge henne til

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Tone83 skrev:

Du har nok komt borti å legge henne til

Det tviler jeg veldig på. Jeg har aldri sett henne som forslag, har ikke nummetet hennes, vi har ikke felles venner og hun har vært blokkert de siste 10 årene på alle sosiale medier. og gjør heller ikke annet på snap enn å sende snaps og åpne snaps.... 

• Liker 1
Skrevet

OMG 😱😱😱

Anonymkode: 8f4ed...d27

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

OMG 😱😱😱

Anonymkode: 8f4ed...d27

😔 er det noe som er "omg" så er det sånne svar som dette. Jeg skrev ikke dette som "shocking news" eller noen ting. Jeg skrev det fordi jeg oppriktig lurer på hvordan det kan ha seg. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😔 er det noe som er "omg" så er det sånne svar som dette. Jeg skrev ikke dette som "shocking news" eller noen ting. Jeg skrev det fordi jeg oppriktig lurer på hvordan det kan ha seg. 

Er teknologi min kjære venn, snart styrer roboter mennesker.  Noe lignende skjedde med deg også

Skrevet
Akkurat nå, Ishm skrev:

Er teknologi min kjære venn, snart styrer roboter mennesker.  Noe lignende skjedde med deg også

Åja, så teknologien bare godtar og legger til akkurat det mennesket jeg forakter mest her i verden. Hvorfor ikke ygnve på 73 fra Hedmark da ? Men akkurat henne? 

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min i alle dager da... Dette klarer du da vel på egenhånd... (Hva skal du gjøre i arbeidslivet om DETTE er noe du FAKTISK tenker at er et problem..det er det folk her tenker i sitt stille sinn..ergo kommentarene du får)

Hvor gammel er du? ikke over 18/20...eller?

Anonymkode: 61c9e...991

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min i alle dager da... Dette klarer du da vel på egenhånd... (Hva skal du gjøre i arbeidslivet om DETTE er noe du FAKTISK tenker at er et problem..det er det folk her tenker i sitt stille sinn..ergo kommentarene du får)

Det å ha kontroll på sikkerhet og personvern når man er på sosiale medier er en bra ting, og å spørre og prøve å finne ut av problemet når det virker som det har skjedd noe feil er smart. 

Anonymkode: 55b35...672

• Liker 5
Gjest Porstarmax
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idag da jeg skulle ta en snap og sende til noen folk så stod plutselig en gammel ex-venninne som jeg aldri har hatt på snapchat og heller ikke snakket med på ca 10 år som øverste forslag over de jeg kunne sende de til. Hun var altså på vennelisten min. Ikke som venneforslag, men på vennelisten min. 

Jeg trykket på brukeren hennes sånn at jeg kom inn på chat, og da stod det "venner med xxxx siden 31 august 2020" og "chattene blir sendt når xxxx har lagt deg til som venn" 

Jeg har ikke fått noe venneforespørsel av henne og jeg har ikke lagt til henne. Hvordan kan dette ha skjedd? Jeg er venn med henne på snap, men hun er ikke venn med meg?... kan hun f.eks ha lagt meg til som venn for så så avbryte forespørselen? Men da er det jo uansett rart at hun havner på vennelisten min når jeg ikke har godtatt eller fått noe forespørsel? 

Svarer hun når du skriver til henne da?

Skrevet
1 minutt siden, Porstarmax skrev:

Svarer hun når du skriver til henne da?

Jeg har jo ikke prøvd å skrive til henne. Jeg blokkerte henne så fort jeg hadde skjekket ut innepå chatten. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 30 og vært i arbeid siden jeg var 18. Dette er ikke et problem for meg, men noe jeg undres over fordi selv jeg kan ikke alt, spesielt ikke om snapchat. Jeg lurer på hvor gammel du er egentlig. Sikkert 16 år.... nettvett bryr du deg ihvertfall ikke om. Trodde man lærte om sånt på skolen nå til dags, men du er tydligvis en skulker 🤷‍♀️

• Liker 2
Gjest Porstarmax
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo ikke prøvd å skrive til henne. Jeg blokkerte henne så fort jeg hadde skjekket ut innepå chatten. 

Hmm rart, son skal jo ikke forekomme

Skrevet
7 minutter siden, Porstarmax skrev:

Hmm rart, son skal jo ikke forekomme

Nei skal jo ikke gå an det vel... 

Gjest Porstarmax
Skrevet

Om jeg legger meg til deg og du blokkere meg så er jeg borte, menlikevel er jeg din venn, la oss prøve det?

Skrevet

Herrejesus så mye frekke folk det var her! Det TS spør om er da helt normalt å lure på!    Dessverre kan jeg ikke hjelpe med spørsmålet, men jeg ville uansett si at det ikke er greit å svare folk sånn. 

Anonymkode: f9d7c...aa5

• Liker 5
Gjest Porstarmax
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrejesus så mye frekke folk det var her! Det TS spør om er da helt normalt å lure på!    Dessverre kan jeg ikke hjelpe med spørsmålet, men jeg ville uansett si at det ikke er greit å svare folk sånn. 

Anonymkode: f9d7c...aa5

Bare en spøk fra min side, men jeg har ikke noe svar på dette,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...