AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Jeg skulle bestille legetime, men ser at fastlegen min ikke jobber der lenger. Får jeg en ny som overtar for henne da eller må jeg finne en ny selv? Ser at alle de andre legene som jobber der har venteliste. Anonymkode: 7ee25...194
Live88 Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Logg inn på helsenorge.no og se hva som står der😊 Du kan også finne legekontoret ditt på denne siden uten å logge inn https://tjenester.helsenorge.no/bytte-fastlege?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Du skal få beskjed om at du er overført til en ny lege. Sjekk på helsenorge.no hva som er registrert der. Kan være at du fortsatt har samme legen men at han har et nytt kontor. Anonymkode: 3e1c6...120
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Har den gamle fastlegen din pensjonert seg eller bare flyttet? Hvis hun har gått av med pensjon, har du nok sikkert fått en ny. Har hun bare flyttet virksomheten, må du kanskje dra dit - om det ikke er i den andre enden av landet, da Du har nok fastlege. Jeg regner med at du kan logge inn på f.eks. helsenorge.no og sjekke der Anonymkode: be3dd...81a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 Takk for svar alle sammen! 😄 Logget meg inn som dere sa og jeg har en annen lege. Anonymkode: 7ee25...194
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har den gamle fastlegen din pensjonert seg eller bare flyttet? Hvis hun har gått av med pensjon, har du nok sikkert fått en ny. Har hun bare flyttet virksomheten, må du kanskje dra dit - om det ikke er i den andre enden av landet, da Du har nok fastlege. Jeg regner med at du kan logge inn på f.eks. helsenorge.no og sjekke der Anonymkode: be3dd...81a Min gamle fastlege byttet jobb - cirka 500 meter i luftlinje fra sin gamle jobb. Jeg fikk ny fastlege på det gamle kontoret, så det kan se ut som pasienten følger lista, ikke legen. Anonymkode: 6df20...d62
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Min gamle fastlege byttet jobb - cirka 500 meter i luftlinje fra sin gamle jobb. Jeg fikk ny fastlege på det gamle kontoret, så det kan se ut som pasienten følger lista, ikke legen. Anonymkode: 6df20...d62 Ja man følger lista ikke legen Anonymkode: 9ed20...7d5 2
Millimani Skrevet 1. september 2020 #8 Skrevet 1. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar alle sammen! 😄 Logget meg inn som dere sa og jeg har en annen lege. Anonymkode: 7ee25...194 Det er automatisk det. Når din (forrige) fastlege slutter, er det en annen som overtar og blir din nye fastlege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå