Gjest Timmi Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 ...rett og slett. Voldsom kløe på høyre brystvorte de siste par dagene - noen som aner hvorfor, eller hva jeg kan gjøre?
Gjest Timmi Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 ...det gjør det ennå! Veldig merkelig syns jeg. Det er bare den høyre, og det er litt i perioder - gjerne morgen og kveld. Da er det sånn at jeg bare MÅ klø meg - uten at det blir noe bedre selvsagt... Det ser litt tørt ut helt ute på 'knoppen', sammenlignet med den venstre, men jeg hadde på masse aloe vera-gele med plaster over en kveld, og det klødde i alle fall ikke noe mindre neste morgen... Noen råd - begynner å bli litt lei av å måtte klø meg på puppen...
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 Prøv med en fet krem; aloe vera roer, men gir ikke fett, og hvis huden er tørr, kan den klø. Også på slike steder. A-krem fra helsekosten er knallbra til slikt. Eller mitt vidundermiddel Dr. Hauschka rosekrem.
monkeyfairy Skrevet 1. september 2005 #5 Skrevet 1. september 2005 KLØ IGJEN!!! Hvis ikke, så ta vel en tur til legen. God bedring med puppen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå