Gå til innhold

Menn: hva vil dere ha istedenfor blomster?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboeren er så flink til å kjøpe blomster til meg, helt ut av det blå. Så jeg tenkte å overraske han med noe i dag, men hva i alle dager skal det være? Tips mottas med takk :) 

Anonymkode: 49679...718

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren er så flink til å kjøpe blomster til meg, helt ut av det blå. Så jeg tenkte å overraske han med noe i dag, men hva i alle dager skal det være? Tips mottas med takk :) 

Vin. Og blomster. Vi er glade for å få blomster selv om vi er menn.

• Liker 4
Skrevet

Min hadde blitt glad for en øl, litt smågodt, eller også blomster faktisk :) Det er ofte tanken som teller :) 

Anonymkode: dfdff...1b6

• Liker 2
Skrevet

Min blir veldig glad for en overraskende blowjob :)

Anonymkode: 1f8e1...0f6

• Liker 4
Skrevet

Min mann blir glad for en eller to spesielle øl (kjøpt på vinmonopolet eller ølutsalg) samt chips :)

Anonymkode: f56a2...3b8

• Liker 3
Skrevet

Gå på polet og kjøp noen flasker spennende øltyper, hvis han er glad i øl. Importøl og øl laget av småbryggerier etc. Er han ikke øltypen, kjøp da en flaske av det han liker å drikke av vin eller whisky etc istedet. Og menn kan faktisk like å få blomster, de også. Men kanskje ikke en rosa bukett, bare? 

Hva er yndlingssnacksen hans? Liker han spekemat f.eks? Kjøp et utvalg spekemat og et par søte meloner, skjær opp og dander på serveringsfat og server ham som snacks (med en øl til?)

Anonymkode: c9032...1a5

• Liker 4
Skrevet (endret)

Kjøp skjokolademus, og si: hint hint😅

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 4
Skrevet

For meg hadde det nok vært øl ja.

Ellers hadde en "beskjed" om at jeg skulle sette meg i sofaen og ikke trengte å gjøre noe hele kvelden være en fin presang.

BJ som er nevnt har jeg aldri opplevd, men heller det en blomster 🙂

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper små gaver eller gjør hyggelige ting for mannen min i hverdagen. Sikkert ikke så ofte som han fortjener, men i alle fall ukentlig. Eks en øl jeg vet han liker, et blad jeg vet han har lyst på. Eller jeg kan ordne litt ekstra god mat og si at han skal hvile seg på sofaen før maten er klar. Han stortrives også når jeg gir han ekstra nakkemassasje etter en slitsom dag på jobb. Små, fine ting og handlinger som er både hyggelig å få og gi 😊

• Liker 3
Skrevet

Takk for alle gode tips! Det blir favorittmaten hans, favorittølet hans og en liten overraskelse til han kommer hjem i kveld😇 Han er så flink til å kjøpe blomster til meg, og jeg glemmer helt av å gjøre noe slikt tilbake. Så håper han blir fornøyd (noe jeg har stor tro på)😉 

Med ønske om en fin dag videre folkens!

• Liker 9
Skrevet

kjøp en flaske antisopp-rengjøringsmiddel i stedet av vin! 

forskning viser faktisk at menn som gjør mer husarbeid får mer tilfredse😉

• Liker 3
Skrevet

Min setter veldig stor pris på at jeg sier han kan slappe av på kvelden. Kjøper litt snacks og drikke jeg vet han liker og lar han spille så mye han orker 😂

Vinn-vinn for meg, jeg kan ha hjemmespa eller lakke negler. 

• Liker 1
Skrevet

Ei blid og trivelig dame som møter merg med et skikkelig tungekyss leeeenge. Trenger ikke mere jeg. 🥰

• Liker 4
Skrevet

En dag uten nagging hadde vært hyggelig. Vet det er mye å be om. 

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, Mezinchaleft skrev:

En dag uten nagging hadde vært hyggelig. Vet det er mye å be om. 

Da har du enten valgt feil dame, eller du er en gubbe som gjør henne gretten. 

Anonymkode: 13621...dd1

• Liker 14
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Da har du enten valgt feil dame, eller du er en gubbe som gjør henne gretten. 

Anonymkode: 13621...dd1

Fordi, om en kvinne oppfører seg dårlig, er det alltid mannens skyld.

Kvinner er ikke egne, selvstendige individer som kan defineres utav egen oppførsel.

Anonymkode: 4fb58...da2

• Liker 1
Skrevet

Min elsker energidrikker😂 battery, red bull og monster. Så går mye i det. En gang fikk han playstation-gavekort. Noen ganger rydder og steller jeg helt perfekt og sender en melding om at han skal få massasje når han kommer hjem. Da kommer han inn døra sånn her 😉👍😛😁😏

Anonymkode: 2d7a2...c16

Skrevet

Mannen min er veldig svak for hjemmelaget søt gjærbakst, så et sikkert stikk her er å overraske han med nybakte kanelsnurrer :) da er både dagen og dagen etter når han kan ta med seg kanelsnurrer til lunsj på jobb en bra dag 

Ei flaske av favorittvinen, ost og kjeks sammen i sofaen på en helt vanlig hverdagskveld blir han også glad for. Han er egentlig mest en ølmann, men jeg har ikke peiling på øl så da er det bedre med rødvin siden jeg har mere kunnskap der.

Eller at jeg har kjøpt en pose biler eller bamsemums (favorittsnopet) 

Han blir også veldig glad hvis jeg overrasker han med ei ny bukse, tskjorter eller skjorter siden han hater å kjøpe nye klær. Jeg vet hva han liker og størrelsen, så det jeg kjøper faller i smak. Dog ikke ofte at jeg kjøper klær siden jeg også ikke er så glad i shopping (vi deler begge hatfølelsen til kjøpesenter og IKEA😄

Sånn generelt så trenger det ikke være så store ting for å glede partneren, det er de små tingene i hverdagen som gjelder etter min mening 

(sex, suging, kyssing og sånt teller jeg ikke med som «gave» til kjæresten/ektefellen, det er jo en naturlig del av samlivet og ikke noe man skal gjøre seg fortjent til eller bli brukt som belønning eller gave) 

• Liker 5
Skrevet

Ikke sokker. Vær så snill, ikke flere sokker! Eller lilla skjorter😳 

Anonymkode: 59651...3d3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...