AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Hvilke vanlig grep gjør kvinner når dem er interessert i en de har sett, men kanskje ikke kjenner riktig godt enda? - nevner det ovenfor ei venninne? - finner mobilnummeret og navnet til han hun har sett og sender sms? - sjekker facebook profil, og skriver der et lite hei? - ringer han? - ser han i øyene og blunker? - begynner å prate med han? - spør om han er interessert i å gjøre noe sammen? Andre tiltak hun gjør? Hva gjorde du? Anonymkode: 5195a...76f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Sjekker sosiale medier. Venter. Anonymkode: b3268...be2 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Jeg begynte bare å snakke med dem. Jeg pleide ikke å være noe spesielt interessert i dem, uansett, før jeg hadde fått se litt av hvem de var og hva de likte, humoristisk sans, livsinnstilling osv, så jeg hadde ikke akkurat noen voldsomt stor prestasjonsangst. Når det var gjort pleide det å balle på seg. Jeg har alltid hatt lett for å komme overens med menn og har både i oppveksten og som voksen hatt mange mannlige venner. Har aldri vært noen superflørter og hadde aldri i verden sendt noen en melding, uten at jeg kjente dem litt. Jeg skriver i fortid, fordi jeg ikke har vært på sjekkern på minst 12 år. Anonymkode: c749e...3bb
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Tja, sist jeg gjorde noe sånt så prøvde jeg å få øyekontakt og smile. Passet på å starte en samtale ved anledning. Og så syns jeg det gikk litt tregt, så jeg fant han på Insta og sendte en melding til han der.😉 Ble 5-6 dater før vi fant ut at vi passet best som venner. Og har beholdt vennskapet i flere år, selv om vi ikke møtes og henger sammen. Han er en av mine beste støttespillere.❤️ Får si at vi er voksne da, ikke usikre tenåringer. Anonymkode: 242b7...be6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 Kommer an på hvilken informasjon jeg har. -Hvis det bare er en jeg har sett i en tilfeldig sammenheng: ingenting annet enn å håpe at jeg treffer han på ny. Treffer jeg han på ny, søker jeg blikkontakt (max) men ikke noe mer. Kanskje kikker litt etter han om jeg er på traktene eller i settingen jeg traff han. -Hvis jeg har et navn googler jeg han kanskje og sjekker facebooken hans uten å være pålogget for å ikke dukke opp på venneforslag. Mest av alt så dagdrømmer jeg bare om at han har en langt mer pågående og utvetydig approach. Anonymkode: ea4ff...9ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå