AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #21 Skrevet 31. august 2020 9 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: https://www.nav.no/no/person/familie/barne-og-ektefellebidrag/relatert-informasjon/kan-barn-over-18-ar-motta-barnebidrag Litt av et komplisert scenarie du ser for deg, der ts skal tvinge den framtidige ungen til å ikke fullføre vdg, kun for å tyne mer bidrag av eksen. Anonymkode: 7bfc0...a80 3
Hr. Aktiv Skrevet 31. august 2020 #22 Skrevet 31. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å være slem, men jeg synes utdannede menn er mere å samle på enn disse elektrikerne og de som jobber i lavstatusjobb. Hvorfor? Fordi akademiske menn behandler kvinner bedre, har hjerneceller nok til å kommunisere framfor å furte, er mere modne og går an å ha dype samtaler med og man føler seg sett og forstått med disse mennene. Jeg leter selv etter sånne menn, men de eksisterer ikke på badoo feks, må man gå til tinder? Disse elektrikerne forventer mye av dama, de krever at hun skal utdanne seg og jobbe like mye som han, han kjøper ingenting til henne og tar henne ikke med på date engang, krever sex når han vil og driter i nytelsen til dama, krever at hun er hushjelp og lager mat. Disse mennene er ofte lugubre og ufine generelt og krever en dame som er sexy og pen når de selv er ofte lubne og ikke tar vare på seg selv. De har gjennom tidene dumpet damer eller behandlet de dårlig for bittesmå og trivielle ting. Anonymkode: d3551...f33 Jøss hvilke menn har du vært borti? Nå kjenner ikke jeg til badoo da, men tinder har jeg ganske klar. Kan jo på en måte skjønne menn at de blir litt ufine når de må skrive utfyllende hvis de får en match mens dama etter mange år på skolen ikke kan mere enn fire ord som: ja, nei og vet ikke. Men jeg stikker ikke under en stol at mange menn er drittsekker, men alle er ikke det. Det er vel like mange drittsekker i begge leire tenker jeg. Hva sier damer under sex da? Hvilken kommunikasjon driver dere med? Min erfaring er veldig lite. Jeg merker at ikke alt er bra, men får aldri svar på hva. Jeg rettferdiggjør ikke egoistiske menn, men damer må stå litt mere på sine krav også og ikke bare forvente å få. Det samme gjelder hjemme med husarbeide. Ofte glemmer damer at det foregår masse ute også. Mannen gjør masse der som hun ikke legger merke til. Jeg mener begge parter har hatt det mye bedre av å gjøre ting sammen enn hver for seg. Kansje begge parter har fått opp øynene for hva som trengs og hva som må gjøres. Det med dumpingen tar jeg med ei klype salt. Har også blitt dumpet av en teit bagatell, dog veldig visuell som skjev nese etter et nesebrudd.
Engel Skrevet 1. september 2020 #23 Skrevet 1. september 2020 Siden jeg jobber i bransjen, og har det som betegnes som høyere utdanning selv: Det er stor forskjell på håndverkere som elektrikere, tømrere, rørleggere osv. Å skjære dem over en kam blir veldig feil. Ja, noen av dem er litt "enkle" med grov humor og hovedinterresse å drikke øl og se på fotball. Men det finnes også mange kjempefine, oppegående menn der som glatt slår en med master både som far og interessant samtalepartner og soliditet. Å basere seg på stereotyper er skummelt, da kan man gå glipp av mye bra. Er du forresten klar over at en god del som jobber "høystatus-stillinger" har null utdannelse, de har bare jobbet seg opp? Og akademiske menn behandler ikke nødvendigvis damene bedre nei, og ikke holder de seg bedre i form heller. Husk at de har stillesittende jobber... Jeg ville gått etter felles interesser og verdier om jeg var deg. Ikke tittel og utdanning. Ang dater: det lønner seg å gjøre noe aktivt, så du ikke blir sittende ansikt til ansikt hele tiden, da blir gjerne alt mer avslappet. Gå en tur, spill minigolf, dra på bowling, eller ta en øl og spill shuffleboard. Jeg har en date på torsdag hvor vi skal på et klatresenter og klatre. Date nr 2, på første date gikk vi tur. Jeg er skikkelig nybegynner i klatring, han har faktisk jobbet litt som instruktør tidligere. Så med andre ord får han mulighet til å "briljere" og hjelpe meg, noe menn gjerne liker.😉 Og jeg får kanskje noen gode tips, noe som kommer godt med uansett fordi jeg faktisk gjerne vil bli bedre å klatre. Og vi er i 40-årene, det er aldri forsent å prøve noe nytt.😉 Han er foresten en tidligere blikkenslager, men jobber som selger nå.😉 Handyman. Hvilke kvinner liker ikke det? 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #24 Skrevet 1. september 2020 8 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Det samme gjelder hjemme med husarbeide. Ofte glemmer damer at det foregår masse ute også. Mannen gjør masse der som hun ikke legger merke til. Jeg mener begge parter har hatt det mye bedre av å gjøre ting sammen enn hver for seg. Kansje begge parter har fått opp øynene for hva som trengs og hva som må gjøres. Ellers så hjelper det godt å være singel en stund, hvor man faktisk MÅ ordne alt både ute og inne selv. For begge kjønn.😉 Med mindre de har foreldrene sine rett i nærheten da..😜 Anonymkode: 1a5fa...bc0
Hr. Aktiv Skrevet 1. september 2020 #25 Skrevet 1. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ellers så hjelper det godt å være singel en stund, hvor man faktisk MÅ ordne alt både ute og inne selv. For begge kjønn.😉 Med mindre de har foreldrene sine rett i nærheten da..😜 Anonymkode: 1a5fa...bc0 De fordelene florer det ikke akkurat av.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #26 Skrevet 1. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, nå var det ikke det tråden dreier seg om. Jeg har nok av interesse fra menn som har de kriteriene jeg søker etter. Men at du kan dra konklusjoner og være så stygg mot et menneske som sier at hun har dårlig selvtillit og vært igjennom et helt forferdelig tøft år, det synes jeg du skal tenke litt på. Folk har vært igjennom like vonde ting som du har, og med folk mener jeg kvinner også. Jeg mener helt oporiktig at du hadde hatt godt av å snakke med psykolog, og det mener jeg bare godt. Anonymkode: 1057b...81f Dere tar jo helt av her, han ga en plausibel forklaring til ts som sliter med å få seg ny mann. En mann med feit lommebok setter ikke alltid pris på damer som har det som førsteprioritet. Anonymkode: 83e3d...8c2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #27 Skrevet 1. september 2020 8 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jøss hvilke menn har du vært borti? Nå kjenner ikke jeg til badoo da, men tinder har jeg ganske klar. Kan jo på en måte skjønne menn at de blir litt ufine når de må skrive utfyllende hvis de får en match mens dama etter mange år på skolen ikke kan mere enn fire ord som: ja, nei og vet ikke. Men jeg stikker ikke under en stol at mange menn er drittsekker, men alle er ikke det. Det er vel like mange drittsekker i begge leire tenker jeg. Hva sier damer under sex da? Hvilken kommunikasjon driver dere med? Min erfaring er veldig lite. Jeg merker at ikke alt er bra, men får aldri svar på hva. Jeg rettferdiggjør ikke egoistiske menn, men damer må stå litt mere på sine krav også og ikke bare forvente å få. Det samme gjelder hjemme med husarbeide. Ofte glemmer damer at det foregår masse ute også. Mannen gjør masse der som hun ikke legger merke til. Jeg mener begge parter har hatt det mye bedre av å gjøre ting sammen enn hver for seg. Kansje begge parter har fått opp øynene for hva som trengs og hva som må gjøres. Det med dumpingen tar jeg med ei klype salt. Har også blitt dumpet av en teit bagatell, dog veldig visuell som skjev nese etter et nesebrudd. Hvilke damer har du vært borti? Virker som du kun har vært borti forsiktige damer, som trenger støttekontakt mer enn de trenger menn..vurderer seriøst å ta en for laget for å utvide horisonten din litt. Anonymkode: dc85c...115 5
Engel Skrevet 1. september 2020 #28 Skrevet 1. september 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: De fordelene florer det ikke akkurat av. Folk som har vært alene og ordner alt selv? Eller folk som har foreldre som hjelper dem? Finnes nok en del av de siste, jeg kjenner flere i 40 årene som stadig får hjelp av foreldrene sine... Vet ikke jeg, jeg har alltid vasket bil, skiftet dekk, malt hus og klippet plen også når jeg var i forhold. Og har alltid hatt partner som har hjulpet til med rengjøring osv også. Men det er jo tyngre når man er helt alene om alt, så da setter man desto større pris på å få hjelp fra en partner også. Og blir flinkere til å se hvor mye jobb det faktisk er. Og det er virkelig hyggelig å kunne gjøre oppgavene sammen, inne minst. Men dette var en avsporing. Beklager TS.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #29 Skrevet 1. september 2020 1 time siden, Engel skrev: Siden jeg jobber i bransjen, og har det som betegnes som høyere utdanning selv: Det er stor forskjell på håndverkere som elektrikere, tømrere, rørleggere osv. Å skjære dem over en kam blir veldig feil. Takk. Jeg har bodd på bygda og i byen, og jobbet i alt fra produksjonsbedrifter, forsvar, til forskning og high tech. Gode og dårlige egenskaper, og særheter, følger ikke utdanning og yrke spesielt mye. De med akademisk bakgrunn har lært seg til å vurdere ting på en mer analytisk måte, men det er langt fra alle som fungerer slik i hverdagen. Da kan de være temmelig enkle. Anonymkode: bba0e...fd4
Gjest TheCatLady Skrevet 1. september 2020 #30 Skrevet 1. september 2020 10 timer siden, Hr. Aktiv skrev: https://www.nav.no/no/person/familie/barne-og-ektefellebidrag/relatert-informasjon/kan-barn-over-18-ar-motta-barnebidrag Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare, men ble oppriktig irriterert på ts sin vegne. At du får denne tråden til å handle om ting den ikke handler om og kommer med påstander om henne basert på svært lite informasjon synes jeg er veldig stygt. Hun ønsker seg en fyr som har ting på stell, men hvordan du får det til å handle om at hun kommer til å stikke av med pengene hans er basert på hva slags damer du har erfaring med og ikke hvordan alle damer er. Jeg synes at du kan ta til deg at ts ble lei seg og slutte å skrive om dine opplevelser. Det har ingenting med hva ts ønsker hjelp til.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #31 Skrevet 1. september 2020 6 minutter siden, TheCatLady skrev: Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare, men ble oppriktig irriterert på ts sin vegne. At du får denne tråden til å handle om ting den ikke handler om og kommer med påstander om henne basert på svært lite informasjon synes jeg er veldig stygt. Hun ønsker seg en fyr som har ting på stell, men hvordan du får det til å handle om at hun kommer til å stikke av med pengene hans er basert på hva slags damer du har erfaring med og ikke hvordan alle damer er. Jeg synes at du kan ta til deg at ts ble lei seg og slutte å skrive om dine opplevelser. Det har ingenting med hva ts ønsker hjelp til. Det har blitt så mye av dette på kg.. fint at noen av dere svarer da det ødelegger for å kunne gi og få meningsfulle tilbakemeldinger. Anonymkode: b1261...88c 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #32 Skrevet 1. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke damer har du vært borti? Virker som du kun har vært borti forsiktige damer, som trenger støttekontakt mer enn de trenger menn..vurderer seriøst å ta en for laget for å utvide horisonten din litt. 😂😂😂Har vært inne på tanken selv Anonymkode: 1057b...81f 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #33 Skrevet 1. september 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å være slem, men jeg synes utdannede menn er mere å samle på enn disse elektrikerne og de som jobber i lavstatusjobb. Hvorfor? Fordi akademiske menn behandler kvinner bedre, har hjerneceller nok til å kommunisere framfor å furte, er mere modne og går an å ha dype samtaler med og man føler seg sett og forstått med disse mennene. Jeg leter selv etter sånne menn, men de eksisterer ikke på badoo feks, må man gå til tinder? Disse elektrikerne forventer mye av dama, de krever at hun skal utdanne seg og jobbe like mye som han, han kjøper ingenting til henne og tar henne ikke med på date engang, krever sex når han vil og driter i nytelsen til dama, krever at hun er hushjelp og lager mat. Disse mennene er ofte lugubre og ufine generelt og krever en dame som er sexy og pen når de selv er ofte lubne og ikke tar vare på seg selv. De har gjennom tidene dumpet damer eller behandlet de dårlig for bittesmå og trivielle ting. Anonymkode: d3551...f33 Dette synes jeg er en veldig merkelig påstand. Vil ikke påstå at menn med høyere utdanning nødvendigvis er noe mer dramafri. Har vært borti en god del menn med mastergrad som jobber i prestisjeyrker som både tar kokain, har en affære med meg i skjul for sin kone etc. Personlig dater jeg stort sett menn med høyere utdanning, men ikke av samme grunnen som det som blir oppgitt. Er stort sett de som viser meg interesse for meg, og sånn sett mer tilfeldig. Det jeg liker med mange av de mennene er at de har et ambisjonsnivå og intelligens som matcher min egen. Jeg har høy utdanning og god jobb selv, så er ikke snakk om golddigging heller. Anonymkode: 3ca73...ab0
Msnoway Skrevet 1. september 2020 #34 Skrevet 1. september 2020 19 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Ikke sikkert du er det, men når det kommer opp høyt utdannet i første avsnitt har du allerede skrevet det at du er egentlig ute etter rikdom. For høy utdannelse er ofte høyt lønnet. Du må gjerne sikte der, men måten du skrev det på bidrar fra en manns ståsted mere som en lykkejeger enn et forhold som baserer seg på gjensidig tiltrekking. Beklager. Nei, det har hun overhode ikke skrevet. Det er det din bitre hjerne leser. 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #35 Skrevet 1. september 2020 Selvtillit er noe man får gjennom å mestre. Har vært på to dater de siste ukene den første var totalt mislykket. Det var null kjemi mellom meg og daten. Den varte en time fordi jeg er flink til å prate med mennesker. Kan sitte meg ned med hvem som helt og bare prate om det meste med litt humor så går det stort sett bra. Ble selvfølgelig ikke noe mer. Så en date til med en annen kvinne, da bare følte jeg en utrolig gnist mellom henne og meg når hun smilte Pokker hun er pen, jeg er en 4er tipper jeg . Vi hadde en flott date og hadde litt fysisk kontakt. Når vi gikk hver til vårt etter flere timer så kysset hun meg ! Hun var så varm og kvinnelig at jeg blir helt matt. Jeg drar ikke denne damen fordi jeg er kjekk, det må være fordi hun ser at jeg har selvtillit og kan konversere med henne. Ha ha ha den så jeg ikke komme. Litt tidlig å bli kjepphøy, men hun håper jeg at det blir flere dater med. Denne gangen skal jeg bare ikke gå for fort frem, men bli skikkelig kjent med henne. Kan bare ikke rote bort det her. Anonymkode: 36cb0...c1a 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #36 Skrevet 2. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke damer har du vært borti? Virker som du kun har vært borti forsiktige damer, som trenger støttekontakt mer enn de trenger menn..vurderer seriøst å ta en for laget for å utvide horisonten din litt. Anonymkode: dc85c...115 Du er i så fall en sann hverdagshelt. Men egentlig skjønner jeg ikke hva han vil ha en kvinne for, når han så tydelig forakter oss alle. Anonymkode: 0db70...5d0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå