AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Hvordan er symptomene når man har bekkeninfeksjon, feks etter oppsetting av spiral? Anonymkode: 529d5...274
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Smerter ut av en annen verden Anonymkode: 88d22...048
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smerter ut av en annen verden Anonymkode: 88d22...048 Jeg var så dum at jeg hadde sex 4 dager etter at jeg hadde fjernet den gamle spiralen og satt opp en ny, fordi jeg tenkte at det gikk greit.(Hadde ikke sett kjæresten på 2 uker.. ) Etter en kveld med hanky panky, begynte jeg å få lettere vondt / murring på hver side i underlivet og det har fortsatt i 5 dager. I natt våknet jeg og var veldig kvalm og holdt på å kaste opp, og i dag har jeg følt at jeg har hatt spysyke. Men må kanskje ha feber og smerter hvis det er infeksjon? Ts Anonymkode: 529d5...274
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 Det er visst utrolig sjelden det skjer. Men jeg fikk det. Tok ca 1 uke fra jeg satt den inn. jævlig vondt, frostrier, feber, svimmel, kvalm, lavt bt, høy puls, sepsis. Innlagt 1 uke med trippel ab behandling. Beholdt spiralen i 5 år da. Anonymkode: d4580...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg var så dum at jeg hadde sex 4 dager etter at jeg hadde fjernet den gamle spiralen og satt opp en ny, fordi jeg tenkte at det gikk greit.(Hadde ikke sett kjæresten på 2 uker.. ) Etter en kveld med hanky panky, begynte jeg å få lettere vondt / murring på hver side i underlivet og det har fortsatt i 5 dager. I natt våknet jeg og var veldig kvalm og holdt på å kaste opp, og i dag har jeg følt at jeg har hatt spysyke. Men må kanskje ha feber og smerter hvis det er infeksjon? Ts Anonymkode: 529d5...274 Ingen regel at man ikke kan ha sex. Anonymkode: d4580...8fe
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #6 Skrevet 31. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var så dum at jeg hadde sex 4 dager etter at jeg hadde fjernet den gamle spiralen og satt opp en ny, fordi jeg tenkte at det gikk greit.(Hadde ikke sett kjæresten på 2 uker.. ) Etter en kveld med hanky panky, begynte jeg å få lettere vondt / murring på hver side i underlivet og det har fortsatt i 5 dager. I natt våknet jeg og var veldig kvalm og holdt på å kaste opp, og i dag har jeg følt at jeg har hatt spysyke. Men må kanskje ha feber og smerter hvis det er infeksjon? Ts Anonymkode: 529d5...274 Du kan rett å slett ha spist noe dårlig som har gjort at du ble kvalm i natt. hvis du ikke blir verre (altså får smerter eller høy feber) så hadde jeg nok tatt det med ro Anonymkode: 88d22...048 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #7 Skrevet 31. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen regel at man ikke kan ha sex. Anonymkode: d4580...8fe Man skal vente ca 1 uke med sex/tampong/bade har jeg alltid fått beskjed om fra gynekologer. Ts Anonymkode: 529d5...274
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #8 Skrevet 31. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan rett å slett ha spist noe dårlig som har gjort at du ble kvalm i natt. hvis du ikke blir verre (altså får smerter eller høy feber) så hadde jeg nok tatt det med ro Anonymkode: 88d22...048 Jepp, eller så er jeg uvel pga hormonene i spiralen. Var kvalm og følte meg skrekkelig fyllesyk i flere uker etter oppsett av den forrige hormonspiralen, men så hadde den dobbelt så mye hormoner som denne da. Ts Anonymkode: 529d5...274
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #9 Skrevet 31. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skal vente ca 1 uke med sex/tampong/bade har jeg alltid fått beskjed om fra gynekologer. Ts Anonymkode: 529d5...274 Har skiftet mange ganger, alltid hos gynekolog. Aldri fått beskjed om. ( hadde dog ikke hatt sex den gangen jeg fikk infeksjon pga blødninger da det var første gang) Anonymkode: d4580...8fe 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå