Gå til innhold

Bekkeninfeksjon - Spiral

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er symptomene når man har bekkeninfeksjon, feks etter oppsetting av spiral? 

Anonymkode: 529d5...274

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smerter ut av en annen verden 

Anonymkode: 88d22...048

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smerter ut av en annen verden 

Jeg var så dum at jeg hadde sex 4 dager etter at jeg hadde fjernet den gamle spiralen og satt opp en ny, fordi jeg tenkte at det gikk greit.(Hadde ikke sett kjæresten på 2 uker.. ) 

Etter en kveld med hanky panky,  begynte jeg å få lettere vondt / murring på hver side i underlivet og det har fortsatt i 5 dager. 

I natt våknet jeg og var veldig kvalm og holdt på å kaste opp, og i dag har jeg følt at jeg har hatt spysyke. 

Men må kanskje ha feber og smerter hvis det er infeksjon? 

Ts

Skrevet

Det er visst utrolig sjelden det skjer. Men jeg fikk det. Tok ca 1 uke fra jeg satt den inn. jævlig vondt, frostrier, feber, svimmel, kvalm, lavt bt, høy puls, sepsis. Innlagt 1 uke med trippel ab behandling. Beholdt spiralen i 5 år da. 

Anonymkode: d4580...8fe

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg var så dum at jeg hadde sex 4 dager etter at jeg hadde fjernet den gamle spiralen og satt opp en ny, fordi jeg tenkte at det gikk greit.(Hadde ikke sett kjæresten på 2 uker.. ) 

Etter en kveld med hanky panky,  begynte jeg å få lettere vondt / murring på hver side i underlivet og det har fortsatt i 5 dager. 

I natt våknet jeg og var veldig kvalm og holdt på å kaste opp, og i dag har jeg følt at jeg har hatt spysyke. 

Ts

Ingen regel at man ikke kan ha sex. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Du kan rett å slett ha spist noe dårlig som har gjort at du ble kvalm i natt. hvis du ikke blir verre (altså får smerter eller høy feber) så hadde jeg nok tatt det med ro :) 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen regel at man ikke kan ha sex. 

Man skal vente ca 1 uke med sex/tampong/bade har jeg alltid fått beskjed om fra gynekologer. 

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan rett å slett ha spist noe dårlig som har gjort at du ble kvalm i natt. hvis du ikke blir verre (altså får smerter eller høy feber) så hadde jeg nok tatt det med ro :) 

Jepp, eller så er jeg uvel pga hormonene i spiralen.

Var kvalm og følte meg skrekkelig fyllesyk i flere uker etter oppsett av den forrige hormonspiralen, men så hadde den dobbelt så mye hormoner som denne da. 

Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man skal vente ca 1 uke med sex/tampong/bade har jeg alltid fått beskjed om fra gynekologer. 

Ts

Har skiftet mange ganger, alltid hos gynekolog. Aldri fått beskjed om. ( hadde dog ikke hatt sex den gangen jeg fikk infeksjon pga blødninger da det var første gang)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...