Gå til innhold

Han har slettet meg og blokkert meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor? 

Jeg ga beskjed om dårlig oppførsel og han sa han ikke skulle kontakte meg mer. Jeg sa flott. 

Barnslig å blokkere, men men. Var han livredd for at jeg skulle gi han en lyd? Noe som aldri hadde skjedd. 

Anonymkode: eb040...966

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Han demonstrerer hvor lite han bryr seg. 

Anonymkode: e4a91...30a

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nope. Han demonstrerer hvor lite han bryr seg. 

Anonymkode: e4a91...30a

Skjønner. Utrolig barnslig uansett, men den er grei. 

Skrevet

Er ikke det bra, da? Ute av livet ditt, ikke bruk mer energi på han. 

Anonymkode: 08097...92a

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? 

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke det bra, da? Ute av livet ditt, ikke bruk mer energi på han. 

Anonymkode: 08097...92a

Helt supert. Men jeg tenker mer at han viser han bryr seg når han gjør dette 1 mnd etter jeg ga han grei beskje. 

• Liker 1
Skrevet

Han vil vel ikke ha deg i livet om han ikke skal kontakte deg mer. Hva så? Du sa han oppførte seg upassende. 

Anonymkode: 35821...b1b

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Giroppalt97 skrev:

Hvorfor bryr du deg? 

Bryr meg egentlig ikke, men la merke til det og tenkte så barnslig, men... Han kunne gjerne slettet meg, men blokkere (he he). 

Skrevet

Han vil vel ikke ha deg i livet om han ikke skal kontakte deg mer. Hva så? Du sa han oppførte seg upassende. 

Anonymkode: 35821...b1b

Ja, det gjorde han. Så ikke mitt tap, 

Skrevet

Hvorfor legger du energi i det? Du vil jo ikke at han skal kontakte deg uansett. Det er jo en vinn-vinn-situasjon for dere begge at han har sletta og blokkert deg. 

Anonymkode: feed5...62d

• Liker 2
Skrevet

Helt supert. Men jeg tenker mer at han viser han bryr seg når han gjør dette 1 mnd etter jeg ga han grei beskje. 

Det virker som om du bryr deg også..., siden du gidd sjekke om du er blokkert eller ei...... OG til og med lage en tråd om det ;)

Anonymkode: 6f5f1...7d9

• Liker 2
Skrevet

Bryr meg egentlig ikke, men la merke til det og tenkte så barnslig, men... Han kunne gjerne slettet meg, men blokkere (he he). 

La merke til?? Nei, det er ikke noe man legger merke til... det er noe man sjekker, så jo; du bryr deg tydeligvis ;)

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La merke til?? Nei, det er ikke noe man legger merke til... det er noe man sjekker, så jo; du bryr deg tydeligvis ;)

Så jeg hadde en venn mindre og ja sjekket om det var han og det var det. 

Skrevet

Synes det er merkelig at damer blokkerer over en lav sko, men når de selv blir blokkert så blir det krise. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Synes det er merkelig at damer blokkerer over en lav sko, men når de selv blir blokkert så blir det krise. 

Vet ikke hva andre gjør, men har aldri blokkert noe noen gang. Visste ikke at det var normalt. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva andre gjør, men har aldri blokkert noe noen gang. Visste ikke at det var normalt. 

Jo damer blokkerer først og spør etterpå. Jo det er helt vanlig praksis. 😄

Skrevet

Jeg vil påstå at når man blokkere bryr man seg. Dersom ikke hadde de bare kunne vært der. Derfor jeg verken slettet eller blokkerte. 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 

Jeg ga beskjed om dårlig oppførsel og han sa han ikke skulle kontakte meg mer. Jeg sa flott. 

Barnslig å blokkere, men men. Var han livredd for at jeg skulle gi han en lyd? Noe som aldri hadde skjedd. 

Han blokkerte deg fordi han er en dramaqueen etter at du satt han på plass for dårlig oppførsel. Mange menn tror de kan behandle oss damer dårlig og er for feige til å svelge stoltheten sin og gå inn i seg selv, de er gjerne de som er evig single selv og ikke skjønner hvorfor de er det. Menn tåler ikke at damer setter de på plass eller stiller krav, da går de i forsvarsposisjon, offerrollen, går til angrep, furter etc. Vær glad han blokket deg heller enn å krangle, fortsette å kontakte deg og eller angripe deg verbalt. Skulle ønske jeg slapp å sitte med de opplevelsene jeg gjør og skulle ønske menn blokket og slettet meg istedet for å krangle og leke med meg.

Anonymkode: 29e45...eb1

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil påstå at når man blokkere bryr man seg. Dersom ikke hadde de bare kunne vært der. Derfor jeg verken slettet eller blokkerte. 

Det kan være at han er en dramaqueen som sagt at han blokkerer eller så er det fordi han ikke vil ha noe som helst igjen med deg å gjøre som er sannheten når man blokker framfor å ignorere. Da slipper man flere plagsomme meldinger og glemmer personen man «hater» og slipper krangling og bli tappet for energi.

Anonymkode: 29e45...eb1

• Liker 1
Skrevet

Flott at han blokkerte da. Ser han jo ikke lengre så sånn sett helt topp å ikje se han aktiv osv. Var helt sikkert det beste 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...