AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Den siste måneden har jeg hatt så vondt lukt fra navlen og fra underlivet. Gått på soppkur som bedret der i underlivet, men nå er det tilbake igjen. Aldri vært plaget med noen av tingene før. Er det en sammenheng, og andre som har tips? Lukten fra navelen går gjennom klær og jeg renser meg halvt i hjel med Pyrisept uten at det bedres. Anonymkode: 2459f...cd0
Humle Brumle Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Sopp skal jo ikke lukte vondt da. Kanske litt mild gærlukt, men lukter det faktisk vondt er det nok bakteriell vaginose eller noe annet. Jeg tror du bør dra til fastlegen. Det der med navlen har jeg ingen anelse av hva det kan være. Kansje ta deg en grundig dusj og vaske navlen med såpe? 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 1 time siden, Humle Brumle skrev: Sopp skal jo ikke lukte vondt da. Kanske litt mild gærlukt, men lukter det faktisk vondt er det nok bakteriell vaginose eller noe annet. Jeg tror du bør dra til fastlegen. Det der med navlen har jeg ingen anelse av hva det kan være. Kansje ta deg en grundig dusj og vaske navlen med såpe? ? Sopp i underlivet lukter grusomt! TS-kanskje du ikke gikk lenge nok på kuren. Anonymkode: 07aac...d2f
Humle Brumle Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ? Sopp i underlivet lukter grusomt! TS-kanskje du ikke gikk lenge nok på kuren. Anonymkode: 07aac...d2f Nei det gjør det vel ikke hvor har du hørt det fra? 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den siste måneden har jeg hatt så vondt lukt fra navlen og fra underlivet. Gått på soppkur som bedret der i underlivet, men nå er det tilbake igjen. Aldri vært plaget med noen av tingene før. Er det en sammenheng, og andre som har tips? Lukten fra navelen går gjennom klær og jeg renser meg halvt i hjel med Pyrisept uten at det bedres. Anonymkode: 2459f...cd0 Prøv heller å ta naturellyoghurt i navlen. Eller talkumpulver. Funker for meg! Jeg bruker naturellyoughurt 3 ganger daglig i 3 dager og så talkum 3 ganger daglig i 3 dager. Funket begge gangene jeg har hatt sopp i navlen. Også i skjeden, men ikke talkum der da. 🤣 Anonymkode: 47c60...3c2
Humle Brumle Skrevet 31. august 2020 #6 Skrevet 31. august 2020 Symptomer Soppinfeksjon Utflod: kvit – luktfri – tjukk – klumpete Raude irriterte slimhinner Kløe og svie nedantil Symptomer bakteriell vaginose Utflod:gråleg– tyntflytande Skummande utflod (iblant) Ubehageleg lukt (fiskelukt) Enkelte kvinner er symptomfrie 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Sopp i underlivet lukter grusomt! TS-kanskje du ikke gikk lenge nok på kuren. Anonymkode: 07aac...d2f Jeg tror du blander mellom bakteriell vaginose og sopp. https://sjukehusapoteka-vest.no/rad-og-rettleiing/helse-og-velvere/intim-og-underliv/sopp-i-underlivet-og-bakteriell-vaginose 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå