Gå til innhold

Klarer du sittetesten?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var veldig lett for meg, men samboeren min klarte det ikke. Han er veldig muskuløs og stiv i kroppen så han får ikke beina inntil kroppen slik jeg kan. 

Anonymkode: 1cac1...323

Skrevet

Jeg kan ikke, men jeg er kne-operert og mangler litt muskulatur :) kunne det fint før.

Anonymkode: 55a6e...986

Skrevet

Jeg greier det

Skrevet

Piece of cake, er 46. 

Anonymkode: 03411...e00

Skrevet

Kommer meg ikke ned i den stillingen heller.

Skrevet

Jeg så nok ikke helt smidig ut på vei opp igjen, men jeg klarte det i alle fall lett uten å støtte meg nedi med hender eller knær. 39 år.

Anonymkode: ac3a7...28d

Skrevet

Kom lett opp og ned, holdt hendene foran meg inntil kroppen (ikke ut for å holde balansen). Er 39 og veldig aktiv.

Anonymkode: ce551...85c

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var faktisk ikke så lett som jeg trodde, og jeg er bare 28! Kom meg opp uten å bruke hendene, men ikke helt smidig 😀https://beritnordstrand.no/sittetesten/

Anonymkode: 27135...7d7

Har ikke tenkt å prøve en gang, har knær som står sterkt i fare for å hoppe ut av ledd med en slik øvelse 😅

• Liker 2
Skrevet

Er 43. Måtte bruke kneet for å komme meg opp. Har en kranglete kropp i utgangspunktet, så det kunne vært verre.

Anonymkode: 9c50e...b96

Skrevet

Var enkelt. Er 36,  ikke sterk. Har gjort akkurat dette hver dag, nesten hele livet. Liker å sitte sånn på gulvet og enkleste måten opp er, vel, rett opp😊 Tviler på at jeg hadde greid det dersom de ikke var en del av hverdagsbevegelsene mine🤭🤭

Anonymkode: 0b4a7...c70

Skrevet

Ja, fikk det til ganske lett. Prøvde det med hendene på ryggen også og det var litt vanskeligere, men gikk greit. Er 32.

Skrevet

Gidder ikke prøve. Hadde ikke engang fått det til da jeg var 15-20 år. Fikk en skade i kneet som barn som forhindrer meg i å bøye det beinet på normalt vis. Dersom testen ikke hadde involvert kryssede ben ville jeg kanskje klart det.

Anonymkode: 63f57...f69

Skrevet

Jeg har ingen skader eller lyter, men klarer det allikevel ikke og det har jeg aldri gjort😅 32 år, veltrent, driver med styrkeløft - håper det bidrar til at levealderen min går opp i opp...

Anonymkode: c42c3...2ed

• Liker 2
Skrevet

Ned er lett, opp er lett med en annen metode. Klin umulig å bruke samme metode opp når beina er en meter lange.

Anonymkode: c92a3...f14

Skrevet

Er myk men har lange bein så gikk nogenlunde ned og opp på knær. Meh  ._.

Skrevet

Null stress. Rett ned rett opp. 37 år gammel

Anonymkode: 3ae29...59d

Skrevet

Opp og ned lett som en plett. Men jeg er særlig myk uten å ha fortjent det. Mannen min kommer deg ikke halvveis ned en gang

Anonymkode: e8de4...8b7

Skrevet

Lett både opp og ned.

Jeg har ikke tenkt over det før jeg skulle prøve nå, men det er akkurat sånn jeg pleier å sette meg og reise meg når jeg er på festival. Liker ikke å ha hendene bakken, og man har jo gjerne øl og annet i hendene. 

36 år og inaktiv. 

Anonymkode: 991b9...ad7

Skrevet

Ja, enkelt! 😊👍 33 år

Anonymkode: 9ba07...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...