AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Del Skrevet 31. august 2020 Hei, jeg er på sosialen. Er ikke kredittverdig og trenger nå bil forsikring. Problemet er at på sosialen får jeg ikke spart, og i fjor fikk jeg lånt til meg hele beløpet. Men det går ikke i år. Finnes det noen som godtar mnd betaling når man ikke er kredittverdig? Føler jeg har ringt de fleste stedene uten hell. Anonymkode: a112f...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Del Skrevet 31. august 2020 Så vidt jeg vet så godtar de det om du betaler på forskudd. Var ihvertfall slik før. Spør! Anonymkode: 36475...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Del Skrevet 4. september 2020 Gjensidige fikk jeg uten problem. Anonymkode: c7d21...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Del Skrevet 7. september 2020 Du vil kunne få forsikring, men har du betalingsanmerkning vil du kunne måtte forskuddsbetale for et år. Du må nesten bare ta kontakt med et selskap og spørre hvilke muligheter du har. Anonymkode: 388e3...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå