Gå til innhold

Vanlig dersom han liker meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han sier aldri jeg er fin eller gir noen som helst kompliment. Aldri kjekt å se deg osv. Lite klem og kos, men har sex. 

Luret på å gi meg med han her. Tegn på at han ikke er så interessert eller er han bare sånn? 

Anonymkode: ad3ac...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det der er vanskelig for ofte er det de som gir komplimenter kun ute etter sex så hva de sier hvis de virkelig føler noe for en vet jeg ikke. Men at komplimentene burde komme senere av de som er seriøse er vel naturlig når de blir bedre kjent med deg. Regner med en som liker deg vil vel like å ta litt på deg nå og da og ikke bare når det er sex. Vær skeptisk

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig bare sex, lar du han få sex uten å anstrenge seg får du skylde deg selv om du er ute etter noe annet.

Anonymkode: 2528f...b87

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig bare sex, lar du han få sex uten å anstrenge seg får du skylde deg selv om du er ute etter noe annet.

Anonymkode: 2528f...b87

Er ikke så lett det der hvis man ikke er erfaren på markedet. Så forstår Ts godt d er fort gjort for oss damer å tolke ting som noe mer med noen man har sex med .. det er da helt normalt det er bare dagens mennesker som er blitt så kyniske og egoistiske at de driter i andre så lenge de selv får det de peker på og at det er akseptert å behandle damer slik i dagens samfunn dessverre ... 

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Har sluttet å møte han. Var bare sex for han. Nå jeg konfronterte han prøvde han på ingen måte å kjempe for at vi skulle fortsette. Skuffet og lei meg, men blir gjerne bra på sikt. 

Ønsker å finne en mann/kjæreste. Hva gjør jeg? Årevis alene. Å

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sluttet å møte han. Var bare sex for han. Nå jeg konfronterte han prøvde han på ingen måte å kjempe for at vi skulle fortsette. Skuffet og lei meg, men blir gjerne bra på sikt. 

Ønsker å finne en mann/kjæreste. Hva gjør jeg? Årevis alene. Å

Huff er vondt det der. Men du blir en erfaring rikere og mer skeptisk neste gang. Ikke så mye annet enn å lete og treffe masse uinteressante menn før det dukker opp noe interessant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...