Gå til innhold

Gryter og stekepanner


Gjest florence

Anbefalte innlegg

Er møkka lei av teflongryter som ikke tåler noen ting! Trenger tips til solide gryter som en kan lage saus i uten å svi den. Noen der ute med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker bare Høyang kasseroller(de svarte), og da er det nesten umulig å svi noe. Hvis jeg først klarer det, er det bare å skylle kasserollen under rennende vann og den er like fin igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2-hjelper deg hadde en test på teflon/titaniumspanner for en uke eller to siden. Tipper du finner resultatet på hjemmesidene deres. Ellers vet jeg at titanium skal være mye mere slitesterkt enn det gamle teflonbelegget. Men selv om de sier du kan bruke metallredskaper, så er det nok lurt å la være. Men da holder de seg i alle fall fine også, og du slipper avskalling av sort belegg i maten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk to titangryter og en titanstekepanne til jul for tre år siden, disse er per i dag like fine som nye. De er en drøm å lage mat med, maten svir seg ikke, og det setter seg ingenting fast!

Kunne ikke tenkt meg å bytte de ut mot noe:)

Mvh Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gastrolux har en liten gryte med helletut. Den står på bryllupsønskelista vår. Har stekepanne som vi er fornøyd med. Men de er jo dyre. Men har holdt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hatt problemer med at grytene og pannene blir stygge - men man må for all del ikke bruke skarpe redskaper i grytene - jeg bruker redskaper av tre og spesial-redskaper for gryter med belegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Scan pan er veldig bra!

De er laget av keramisk titanium og tåler alt!

Fantastiske å koke melk og hvite sauser i, det svir seg ikke uansett og de trenger bare å bli skylt med litt såpe og varmt vann så vips er de rene. Kan endatil bruke stålvisper o.l. i pannene!

Hilsen Margot :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...