AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Når er det innafor å si det? Etter 1 mnd, 3 mnd, halvt år?🤷🏼♀️ Anonymkode: 692b2...80b 1
Bamseklemmer Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Si det rett ut før du ombestemmer deg, skepsissen har drept mange fine ord... så ikke hold igjen det kroppen prøver å fortelle deg☺️
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 Sa det nesten med en gang vi. Sier det fremdeles etter 11 år. ❤️ Ingen fasit! Si det når du føler det. Om du ikke føler det, så vent. 😊 Anonymkode: aea88...7a5 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 TS her. Har datet en fyr i rundt 1 mnd nå, snakket sammen daglig siden vi matchet på tinder. Veldig stor avstand mellom oss, så vi har bare møttest to ganger (med overnatting hver gang) med han føler jeg det helt annerledes enn med noen andre jeg har vert sammen med. Tenker på han hele tiden, og kan bare smile når jeg tenker på han. Sist vi møttest sa han før han reiste at han var glad i meg, og hjertet mitt holdt på å sprekke. Herregud, blitt helt fjortis igjen, jeg 🤪🥰 Jeg elsker han men er redd for at han skal syntes det er for tidlig og at jeg skal skremme han vekk om jeg sier det først. Anonymkode: 692b2...80b 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 1 mnd ville skremt meg vekk iallefall. Anonymkode: 2080e...791 1
MyMichelle Skrevet 31. august 2020 #6 Skrevet 31. august 2020 Det er kanskje tryggere å si «Jeg er forelsket i deg», i tilfelle han skulle bli skremt. Men siden han sa han er glad i deg, så behøver du nok ikke bekymre deg. Noen sier «glad i» i stedet for å bruke ordet «elsker», men mener akkurat det samme. Jeg hadde vært sammen med samboeren i bortimot et år før jeg våget si at jeg elsket ham. Han sa ingenting. I etterpåklokskapens lys tror jeg at jeg bare var forelsket. Men vi er ennå sammen. Du er så heldig! Lykke til! 💓 2
PokemonGone Skrevet 31. august 2020 #7 Skrevet 31. august 2020 Kanskje du kan si "jeg liker å være med deg" og vente for å se hans reaksjon...eller svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå