Gå til innhold

Vil gjerne foreslå date #2 til en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært nettopp på en date, der jeg er litt forvirret om han likte meg. Når date går bra er det typisk at en mann foreslår å møtes igjen. Her sa daten ingenting, så jeg er litt forvirret. Prøvde å vinke ham at jeg er interessert og sendte takkemelding etter daten. Fikk en snap fra ham i dag , men vi skrev ikke særlig hverandre. 
Er litt usikker om han er interessert siden jeg har erfaring at noen forsetter å snappe iblant selv om de ikke er interessert. Så jeg vil gjerne spørre om han har lyst til å møtes igjen.Føler så ubehagelig å spørre direkte.

Hvordan å gjøre det?

Anonymkode: b6cc4...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han også er usikker?

Bare spør rett ut. Det er kvinner som vil ha dansing rundt grøten, menn setter pris på at du er direkte.

Anonymkode: 7afca...4e2

Skrevet

Jeg sier litt forsiktig at hun må gjerne ta kontakt igjen hvis hun ønsker flere dater. Som oftest ønsker de det. 

En gang spurte hun meg først. Jeg var litt i tvil, men lot tvilen gå og ble med. Etterpå var jeg ikke i tvil. Det var vel ikke hun heller. Vi passet ikke sammen. :P

Skrevet

Jeg er en mann som hadde spurt direkte dersom daten var vellykket. MEN, jeg har ikke alltid vært sånn. Før var jeg litt usikker og var redd for å være for direkte. Jeg lærte leksa mi etter at flere damer "plutselig mistet interessen" etter en nærmest perfekt første date. 

Det er stor sannsynlighet for at han synes daten var like vellykket som deg, så det er bare å spørre han direkte. Det vil han nok sette pris på. Lykke til!

Anonymkode: 4e3a7...dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...