AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 https://www.google.com/amp/s/thenewdaily.com.au/life/tech/2020/08/29/elon-musk-implants-pig-brain-with-microchip/amp/ Tanker om dette? Er dette fremtiden? Ville du hatt en chip i hodet så du kan fjernstyre bilen din o.l? Nei takk sier jeg jaffal av den enkle grunn at dette kan hackes av hvem som helst, stoler ikke nok på teknologien! Liker ikke denne utviklinga i det hele tatt. Anonymkode: 0bd30...2ce
-jk- Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.google.com/amp/s/thenewdaily.com.au/life/tech/2020/08/29/elon-musk-implants-pig-brain-with-microchip/amp/ Tanker om dette? Er dette fremtiden? Ville du hatt en chip i hodet så du kan fjernstyre bilen din o.l? Nei takk sier jeg jaffal av den enkle grunn at dette kan hackes av hvem som helst, stoler ikke nok på teknologien! Liker ikke denne utviklinga i det hele tatt. Anonymkode: 0bd30...2ce Så om du ble lam i bena ville du ikke hatt en slik chip for å kunne gå igjen? Eller styre en armprotese om armen din hadde blitt amputert? Bedre å være lam enn hacket?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 35 minutter siden, -jk- skrev: Så om du ble lam i bena ville du ikke hatt en slik chip for å kunne gå igjen? Eller styre en armprotese om armen din hadde blitt amputert? Bedre å være lam enn hacket? Nei, ikke før jeg eventuelt vet at det er minst 1000% trygt. Hadde du likt å blitt hacket i hodet å eventuelt utført terrorangrep eller lignende? Du kan jo bare lese om MK-Ultra for eksempel. Det er jo dette som er skummelt med slike smarte dingser som skal plantes i hjernen din. Teknologi er jo vel og bra og har hjulpet mye, men enkelte ting bør man være litt kritisk til og la testes leeeeenge førstå Anonymkode: 0bd30...2ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå