Gå til innhold

Fortsatt noe allergi?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pollensesongen er offisielt over. Men har vært varmere noen dager i Oslo, og jeg føler jeg har blitt litt tett igjen. Flere som merker det? Tenker det evt kan være noe burot eller gress igjen?

Anonymkode: 332a0...694

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte nylig i en tråd om dette. Er så snørrete og det klør og jeg nyser volsomt i dag. 

Anonymkode: ff67b...74e

Skrevet

Jeg har faktisk også merket det når jeg har vært ute. 

Anonymkode: 97fe3...4b4

Skrevet

Jeg er også svært allergisk om dagen. Sjekket pollenvarsel, burot blomstrer ikke lenger, så det er ikke noe pollen i luften for øyeblikket. I følge pollenvarsel, iallfall. 

Jeg lurer på om det kan være støvmidd fra sengen, men det virker rart også. Har en relativt ny madrass. Frustrerende å ikke vite. 

Anonymkode: 79ece...3c4

Skrevet

Merker det her i Bergen Bergen også. Har vært fint vær en stund nå

Anonymkode: 461ed...ff6

Skrevet

Hmm..Har hørt at det er soppsporer i luften på høsten som kan gi allergi. Noen som vet mer om dette? Jeg er seriøst mer allergisk nå enn jeg var i hele vår og sommer.

Anonymkode: ff67b...74e

Skrevet

Jeg og kjenner på det nå, tenker det kan jo være noe gress igjen lokalt.. Vaktmesteren er overivrig på klipping av gress her så... :P 

Anonymkode: 561f7...24f

Skrevet

Godt å høre vi er fler. Haha men da er det jo sannsynlig at det fortsatt er ting i lufta innimellom. Kan jo kanskje være sånn når det fortsatt holder seg ganske varmt..?

Anonymkode: 332a0...694

Skrevet

Ah det er noe, det klør og det klør og jeg blir snart gal. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...