AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #41 Skrevet 31. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke fornuftig å bryte regler som beskytter andres rett til å slippe å bli dødssyk. Det er bare egoisme. Anonymkode: 17313...020 Slutt å trekke inn den tåpelige egoismen. Det er dere koronahysterikere som er egoister, tror dere kan tre egne leveregler ned over hodet på andre frie rasjonelle mennesker. Pandemien er oppblåst hinsides all fornuft. Mennesker sitter på idrettsarenaer med 10 meters avstand og med munnbind! Unger må ta koronavettkurs for å delta i idrettsaktiviteter, det hilses med knyttneven og folk omfavner hverandre like etterpå. Utenfor tomme idrettsarenaer står det folkemengder på tusentalls mennesker og feirer idrettsbegivenheter, hvorfor ikke feire samme begivenhet på tribunene? Verden er blitt et surium av koronakontrollører. Pandemien er en sykelig, og smittsom, kollektiv angst. Viktigste smittekilde er media som selger koronanyheter som hakka møkk. Folk mister jobbene sine, de mister livsgrunnlaget sitt, mennesker sulter verden over. Nå begynner det å bli virkelig alvor. En økonomisk krise vil ødelegge langt flere liv enn korona. Anonymkode: 7b0f3...a86 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #42 Skrevet 31. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å trekke inn den tåpelige egoismen. Det er dere koronahysterikere som er egoister, tror dere kan tre egne leveregler ned over hodet på andre frie rasjonelle mennesker. Pandemien er oppblåst hinsides all fornuft. Mennesker sitter på idrettsarenaer med 10 meters avstand og med munnbind! Unger må ta koronavettkurs for å delta i idrettsaktiviteter, det hilses med knyttneven og folk omfavner hverandre like etterpå. Utenfor tomme idrettsarenaer står det folkemengder på tusentalls mennesker og feirer idrettsbegivenheter, hvorfor ikke feire samme begivenhet på tribunene? Verden er blitt et surium av koronakontrollører. Pandemien er en sykelig, og smittsom, kollektiv angst. Viktigste smittekilde er media som selger koronanyheter som hakka møkk. Folk mister jobbene sine, de mister livsgrunnlaget sitt, mennesker sulter verden over. Nå begynner det å bli virkelig alvor. En økonomisk krise vil ødelegge langt flere liv enn korona. Anonymkode: 7b0f3...a86 Uffda, det høres ut som du har mye mer mørke tanker og angstsymptomer enn folk flest som følger anbefalingene uten at det koster så mye. Heldigvis så har tiltakene ført til at det fremdeles er ressurser til psykologisk hjelp dersom det blir for ille for deg. Anonymkode: a1222...1bf 4
MyMichelle Skrevet 31. august 2020 #43 Skrevet 31. august 2020 (endret) Jeg synes det er utrolig naivt å bare tenke influensa vs død når det gjelder korona. Å tenke svart-hvitt. Vi kjenner ennå ikke til alle senvirkningene. De fleste av oss blir ikke smittet. MEN de som bare tenker at døden er problemet, «glemmer» å reflektere over hvordan det er å måtte være i karantene. Å ikke kunne leve som normalt. Ikke kunne gå på jobb eller skole fordi noen gir blaffen og tror den eneste ulempen ved korona er at noen få som ikke angår dem dør. Å drite i smittevernreglene er å begrense andres livskvalitet, og bidra til å utsette at samfunnet nærmer seg normalen. Det er å bidra til at kvinner ikke kommer seg tidsnok til mammografi, og til at sykehuskøene blir lengre. Jeg tror slike personer er for dumme til å innse dette. Endret 31. august 2020 av MyMichelle 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #44 Skrevet 31. august 2020 På 30.8.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er latterlig hvor alvorlig alle tar korona. Dette er en mild form for influensa. Bare over 200 har dødd siden mars i Norge. Hva er det med dette hysteriet? Jeg kommer ikke til å slutte med håndhilsning. Holde avstand orker jeg ikke, da får heller andre gjøre det. Vil dere Norge skal være som et diktatur land? Helt hårreisende! Det er en menneskerett å få gjøre hva en vil så lenge man ikke skader andre. TAKK FOR MEG Anonymkode: ee383...ae9 Jeg har sluttet med håndhilsing 🙂 Ved kamelens nese, for en gledens dag det var. Anonymkode: c3f97...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #45 Skrevet 31. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mesteparten av mutasjonene er enten helt harmløse eller skadelige for viruspartikkelen, den svekker bare virusstrengen. Du snakker som mutasjon er farlig? Mutasjon er farlig for viruset selv Anonymkode: 23e5c...6d9 Å hærregud, hvordan kan noen være så kunnskapsløs og samtidig spy ut synsende meninger samtidig? EN mutasjon kan svekke viruset ja, men det er ikke slik at det er den ENE mutasjonen man er redde for. Det er den 1000ende gangen, hvor viruset har suksess ved å mutere i en retning hvor den spres seg kjappere etc. Anonymkode: eab84...b79 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #46 Skrevet 31. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å hærregud, hvordan kan noen være så kunnskapsløs og samtidig spy ut synsende meninger samtidig? EN mutasjon kan svekke viruset ja, men det er ikke slik at det er den ENE mutasjonen man er redde for. Det er den 1000ende gangen, hvor viruset har suksess ved å mutere i en retning hvor den spres seg kjappere etc. Anonymkode: eab84...b79 Hey! Noen som har forstått det👍 Anonymkode: c3f97...bd2
Fremhevede innlegg