Gå til innhold

Fargeleggingsbøker for voksne


N-trønderpia

Anbefalte innlegg

Er det noe som fortsatt er populært? Har en ide til en ny variant men er usikker på om det er noe som vil fenge. Hvis interessen er liten, må jeg tenke litt nytt🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke interessert i det. Vil tipse deg om å heller spørre de store bokhandlerkjedene for å spørre om å få statistikk fra de på dette. Det er nok bedre svar enn å sjekke her. ;) 

Anonymkode: 8cd42...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på hashtagger på instagram og se hvor mye og ofte folk legger ut om det. 

 

Anonymkode: 806be...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som fargelegger verden over. Søk på instagram, youtube osv.

Jeg fargelegger selv . Det er kjempegøy og koselig.

Mange har livestream, på youtube, facebook og instagram.

Endret av MorUgle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om mange som lager bøker/sider selv og selger på Etsy f.eks både fysisk og filer som kjøper kan printe ut selv.
Jeg driver med fargelegging selv og vet at det er maaange andre som også driver med det verden over.. jeg vet ikke hvor populært det er i bare Norge men jeg tviler ikke på at det vil være folk som er interesserte dersom du får mulighet til å nå ut til andre land også (avhengig av hva idéen din er så klart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2020 den 13.57, Calypso skrev:

Vet om mange som lager bøker/sider selv og selger på Etsy f.eks både fysisk og filer som kjøper kan printe ut selv.
Jeg driver med fargelegging selv og vet at det er maaange andre som også driver med det verden over.. jeg vet ikke hvor populært det er i bare Norge men jeg tviler ikke på at det vil være folk som er interesserte dersom du får mulighet til å nå ut til andre land også (avhengig av hva idéen din er så klart).

Jeg går med planer om å begynne med fargelegging - kan du tipse om noen bra fargeblyanter å begynne med? Det er så mye å velge i, så jeg tenker det er bedre med anbefalinger fra en erfaren fargelegger :) Gjerne tips til bøker også, jeg synes Joanna Basford sine ser fine ut, har du erfaring med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 11.9.2020 den 13.44, Roci skrev:

Jeg går med planer om å begynne med fargelegging - kan du tipse om noen bra fargeblyanter å begynne med? Det er så mye å velge i, så jeg tenker det er bedre med anbefalinger fra en erfaren fargelegger :) Gjerne tips til bøker også, jeg synes Joanna Basford sine ser fine ut, har du erfaring med dem?

Johanna Basford sine bøker er fine. Kan anbefale Hanna Karlzon og Kerby Rosanes sine bøker også.

Maped, Staedtler ErgoSoft og Faber Castell Colour Grip kan jeg anbefale hvis du vil ha gode blyanter å starte med.

De blyantene er midt på treet i i pris og god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg fargelegger i fargeleggingsbøker for voksne. De kjøper jeg i bokhandlen eller på panduro. Driver også å puzzler puzzlespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...