AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Før kunne man kommentere på hver nyhetssak, nå ser jeg ingen slike kommentarfelt lenger. Har de kutta det helt ut helt ut av det blå eller? Kan ikke huske å ha lest noen "kunngjøring" noe sted. Skal man ikke kunne ha en form for ytringsfrihet? Anonymkode: 92e37...0be 2
enkefru Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Det forsvant i fjor, eller i vinter eller noe... det var varslet
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 Ytringsfrihet? Fordi en avis ikke har kommentarfelt? Les deg opp, sett deg inn i begrepet ytringsfrihet, det er en skam å bruke det i en slik sammenheng. Anonymkode: 3e968...980 8
SoWhat? Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Det var en klok beslutning. Folk klarer jo ikke å unngå grove personangrep og hets. Så da var det like greit det ble stengt. Folk blir jo helt villstyringer bak tastaturet. 6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 Ikke like «gøy» å lese VG nå lenger, kommentarfeltet var jo det beste med enkelte saker! Anonymkode: 08f98...a79 9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 Kommentarfeltene var jo helt jævlige, og fulle av drit. Hendte jeg kom over en eller annen klok kommentar, men da ble jeg overraska. Glad for at de er fjernet. Tror virkelig ikke den typen plattform gjorde noe godt. Mangel på ytringsfrihet fordi kommentarfeltene er fjerna? Du ytrer deg vel her, gjør du ikke?, og har mulighet til det alskens alle steder. Tror heller du er litt bortskjemt, hvis det skal så lite til. Anonymkode: d7747...2ed 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #7 Skrevet 30. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før kunne man kommentere på hver nyhetssak, nå ser jeg ingen slike kommentarfelt lenger. Har de kutta det helt ut helt ut av det blå eller? Kan ikke huske å ha lest noen "kunngjøring" noe sted. Skal man ikke kunne ha en form for ytringsfrihet? Anonymkode: 92e37...0be Du kan ytre deg så fritt du bare vil i kommentarfeltet til VG på Facebook under hver enkelt sak. Men kanskje ikke like morsomt lenger når du ikke kan være anonym. Selv om det ikke ser ut til å stoppe de fleste "uteksaminerte" fra livets harde skole. Anonymkode: b6b93...af1 3
Oline12 Skrevet 30. august 2020 #8 Skrevet 30. august 2020 Kjell og Bodil fra Livets harde skole forsto ikke at de ikke kunne skrive hva de ville om folk i VG sitt kommentarfelt, derfor måtte de stenge det. Likegreit, skikkelig flaut å lese hva gammeltanter og onkler kunne lire av seg. Plutselig fikk du vite at halve slekta var enten rasister eller at de syntes seksuell trakassering var noe kvinner burde tåle. 6
SoWhat? Skrevet 30. august 2020 #9 Skrevet 30. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke like «gøy» å lese VG nå lenger, kommentarfeltet var jo det beste med enkelte saker! Anonymkode: 08f98...a79 Da mener jeg at du har en merkelig sans for underholdning. Jeg ble nesten deppa av hvor mange dumme folk det fins... 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #10 Skrevet 30. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke like «gøy» å lese VG nå lenger, kommentarfeltet var jo det beste med enkelte saker! Anonymkode: 08f98...a79 Enig 🍿🍿🍿 Anonymkode: e0cd3...97d 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #11 Skrevet 30. august 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Ytringsfrihet? Fordi en avis ikke har kommentarfelt? Les deg opp, sett deg inn i begrepet ytringsfrihet, det er en skam å bruke det i en slik sammenheng. Anonymkode: 3e968...980 Amen! Anonymkode: 09ab0...944
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #12 Skrevet 30. august 2020 2 timer siden, Oline12 skrev: Kjell og Bodil fra Livets harde skole forsto ikke at de ikke kunne skrive hva de ville om folk i VG sitt kommentarfelt, derfor måtte de stenge det. Likegreit, skikkelig flaut å lese hva gammeltanter og onkler kunne lire av seg. Plutselig fikk du vite at halve slekta var enten rasister eller at de syntes seksuell trakassering var noe kvinner burde tåle. 😁👍 Anonymkode: 6a058...760
eif Skrevet 30. august 2020 #13 Skrevet 30. august 2020 (endret) Jeg mener å huske at de skulle i det minste vurdere å fjerne kommentarfeltet allerede når de lagde videoen her i 2015: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/5xGpO/derfor-ringte-vg-kommentarfelt-deltakere Jeg vil ikke se hele videoen på nytt bare for å bekrefte om det stemmer at de faktisk snakket om nedstenging, men det som er sikkert er at de i hvert fall ikke likte enkelte kommentarer. Endret 30. august 2020 av eif 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå