Gå til innhold

Dårlig kyllingkjøttdeig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, vi hadde et uhell med fryseren der den tinte en del men ikke helt, siden den plutselig hadde skrudd seg av. Svære isflak hadde lagt seg oppå det meste så virket som det meste holdt seg fryst. Men tokk en kyllingkjøttdeig idag, og stekte den. Brukte noe dressing jeg ikke bruker ofte så tenkte kanskje den var den rare smaken. Spiste fortsatt en del, før jeg kjente at det var for jævlig smak uten noe.

Er cirka 1 og en halvtime siden jeg spiste den, og er veldig kvalm. Føler meg skikkelig uggen. Hva kan konsekvensen av spise en kyllingkjøttdeig som er fryst/tint/fryst igjen? 

Anonymkode: f243d...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone? 

Anonymkode: f243d...a56

Skrevet

Matforgiftning? Hvis du må kaste opp, så gjør det. Det er er signal fra kroppen din om at du har fått i deg noe som ikke var bra.

Anonymkode: 1251c...517

• Liker 2
Skrevet

Rå kylling, både filet og kjøttdeig, som har blitt skjemt, lukter HELVETE, så du burde ha merket det lenge før du rakk å slenge den i panna hvis den var dårlig.
Kast opp hvis du føler deg kvalm. Matforgiftning fører til full tømming fordi kroppen vil bli kvitt det som er farlig for deg, så bare bli kvitt det så fort som mulig.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går det med deg, trådstarter?

Anonymkode: 1251c...517

Skrevet

Hvordan gikk det?

Skrevet

Alt av kyllingprodukter er vel i utgangspunktet dårlig....akkurat som oppdrettslaks 

Skrevet
4 minutter siden, Resignert said:

Alt av kyllingprodukter er vel i utgangspunktet dårlig....akkurat som oppdrettslaks 

Jepp, har aldri spist kyllingkjøttdeig eller pølser og slik blir det i fortsettelsen også, Man vet virkelig ikke hva som er i de produktene.

Anonymkode: d6331...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...