Gå til innhold

Skal du stemme til høsten?

Skal du stemme til høsten?  

50 stemmer

1. 1. Skal du stemme til høsten?

• Ja
      47
    • Nei
      2
    • Vet ikke
      1

Fremhevede innlegg

Gjest Guest
Skrevet
så er det faktisk krf jeg stemmer på om jeg stemmer høyre!!!!

...

og synes det blir lit dumt og si "stemmer du ikke kan du ikke klage heller" , om det gjaldt ville det bety at du som stemte på sv kunn kan klage på sv det da..........

Hvis Høyre eller SV får 50 % av stemmene skal jeg love deg at de ikke kommer til å samarbeide med KrF. Det er kun ved å stemme du kan påvirke resultatet.

Selvfølgelig kan du klage på andre parti enn de du har stemt på. Du har i alle fall gjort ditt for at de partiene ikke skal ha noe å si… Hvis du sitter hjemme og klager på KrF og ikke har stemt, da kan du bare holde kjeft for du har ikke engang forsøkt å få andre til makten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal stemme ja. Er ikke sikker på hvilket parti det blir. Ifølge en test jeg tok i går så burde jeg velge mellom frp og sv.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Såklart! Synes jeg har så lite å si i dette landet at jeg må for all del prøve å påvirke noe når jeg har muligheten :) Viktig å engasjere seg litt.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Skal stemme ja. Er ikke sikker på hvilket parti det blir. Ifølge en test jeg tok i går så burde jeg velge mellom frp og sv.

herregud, det er jo 2 helt forskjellige partier :overrasket:

Skrevet
herregud, det er jo 2 helt forskjellige partier  :overrasket:

Jeg vet. :ler: Hadde rundt 60 % tilfelles med hver av deres valgprogram. Men AP måtte jeg vist styre langt unna for der hadde jeg bare 20 %. :overrasket:

Gjest Guest
Skrevet
Jeg skal ut å reise så jeg har allerede stemt jeg.

Synes alle bør stemme, det må jo være et parti som gjør litt bedre inntrykk enn alle de andre?

Hvor skal du? :)

Gjest Milah
Skrevet

Ja, jeg skal stemme. Og jeg er heller ikke i tvil om hva.

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke! Pleier alltid å stemme, men nå er valget mens jeg er på fewrie. Vet de har innskrenket mulighetene for å forhånmdsstemme, så jeg vet derfor ikke helt om jeg får gjort det.

Gjest Emera
Skrevet

Ja, jeg synes da jeg skal bruke stemmeretten min.

Men jeg vet ikke hva jeg skal stemme ennå. Det kan faktisk hende at det blir blankt, for første gang.

Skrevet

Jeg skal stemme, men er ikke sikker på hva. Heller blankt enn ingenting da.

Skrevet

Det skal jeg! Vet ikke helt hvilket parti enda, men hvis ikke jeg bruker stemmeretten kan jeg heller ikke klage på utfallet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, jeg skal stemme. Men jeg sitter fremdeles og undrer på hva jeg skal stemme på. Jeg har stemt det samme ved hvert eneste valg så lenge jeg har hatt stemmerett. Men nå er jeg i tvil. Men stemme skal jeg, blir jeg ikke sikker, stemmer jeg blankt.

Skrevet

Ja, det skal jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal stemme, og jeg vet veldig godt hva jeg skal stemme. ;)

Skrevet

Jeg skal stemme, men er veldig usikker på hva...

Piglet

Gjest gjest1
Skrevet

Til dere som vil stemme blankt: Er det virkelig SAMME for dere hvem som vinner valget? Er det ikke EN sak dere brenner litt for, om ikke annet? (eller er det jeg som ikke helt skjønner hva det innebærer å stemme blankt?)

Jeg er også ganske rådløs når det gjelder hva jeg skal stemme på, men av hensyn til EU-saken er det i allefall uaktuellt for meg å stemme blankt.

Hva med:

Miljøvern

Flyktningepolitikken

Bruk av oljepenger

eh... barnehagedekning? etc

Jeg må tenke saker og ikke partier når jeg skal bestemme meg for hva jeg skal stemme på.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, det skal jeg. Etter all den kampen om å få stemme rett skal jeg iallefall bruke den! Vet godt hva jeg skal stemem også, men det er hemmelig :)

Skrevet

JA, jeg skal stemme. Tror jeg vet hvilket parti også.. :smilorange:

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg stemme! Jeg har til og med klart å bestemme meg for hvilken side jeg skal stemme, men partiet er litt usikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...