philippa starck Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Jeg har en Ericsson T-ettellerannet, kan det være T10 eller T64? Det skumle er at hvis jeg skriver et ord som ordboken ikke tåler, så freser tlf som et sint dyr!! Og det er ikke tull! Hvordan kan jeg få bort denne freselyden? Og har noen andre lagt merke til dette også? Eller er jeg spesielt følsom for slikt ettersom jeg er alene hjemme og littegranne mørkredd akkurat nå...? :blunke1:
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 Det høres ut som den lyden som skal spilles av når du skriver noe ordboken ikke forstår (vanligvis et pip), er byttet ut eller ødelagt. Se etter i menyene til telefonen om du kan velge en annen lyd eller evt. slå av hele greia. Hvis du ikke finner ut av det, kan du sikkert spørre hos forhandleren.
Superlammet Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 HERREGUD!! KAST DEN UT VINDUET!!! Neida, det er nok bare telefonen som er noen år gammel (4 år tipper jeg?) og dermed klar for utskiftelse...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå