Gå til innhold

Prolaps

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere yngre om har hatt det, hvor lenge har det vart? Da jeg gikk gravid for første gang i 2015 fikk jeg plutselig intense isjiassmerter,  så ble det litt bedre etter fødsel, men nedsatt følelse i venstre ben, og tidvis store smerter. Ikke før jeg ble gravid gang nr. 2 i 2018 gikk jeg til legen med det, da var ikke MR aktuelt på grunn av graviditeten, men både lege og fysio mente dette kunne være prolaps. Skal bestille time hos legen igjen, men hvor lenge kan det vare? Etter hva jeg har lest kan ikke en prolaps vare i over 4 år som i mitt tilfelle, så hva kan ellers forårsake slike nervesmerter? 

Anonymkode: 0b9e4...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde prolaps som ga meg problemer i årevis. Jeg tok en operasjon for å bli kvitt prolapsen, og er fornøyd med resultatet

Anonymkode: 6b93a...b9b

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde prolaps som ga meg problemer i årevis. Jeg tok en operasjon for å bli kvitt prolapsen, og er fornøyd med resultatet

Anonymkode: 6b93a...b9b

Hvor hadde du prolaps ?  og hvilke nervesmerter?

Anonymkode: 7bd36...dea

Skrevet

Har tre-fire prolapser som har gitt meg problemer de siste 12-14 åra, men siden de ikke gir meg noen reaksjoner i beina vil de ikke gjøre noe med dem, så nå går jeg på smertestillende døgnet rundt, samt ekstra om det skulle bli for ille.

Anonymkode: d0818...f0a

Skrevet

Har to prolapser i nakken som har holdt seg stabile en god stund nå, men som ga mye problemer tidligere. Sterke smerter i nakken og nervesmerter i skulder, arm og hånd. Men har som sagt blitt bedre og merker ikke noe særlig til dem pr. i dag.

Anonymkode: 00f26...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...