Borboreta86 Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Jeg startet å snakke med en fyr på tinder for noen uker siden, omstendigheter- med mye jobb/ jobbreiser fra min side gjør at vi ikke har treftes enda. Vi bor i samme by og skal møtes til uka. jeg har gjort det helt klart at det ikke blir sex på første date og vi skal derfor møtes ute på tur på vårt første møte. Vi har en god kjemi over snap og jeg ser veldig frem til å møte han, og omvendt. Jeg er ikke en sjalu type, og vet at vi ikke er «noe» som helst- mellom oss, har jo ikke truffet fyren engang. Men igår skrev han til meg at han skulle legge seg tidlig, så vi skulle snakkes idag. Får iløpet av natten vite at han da har vært hos ei anna jente. Så nå vurderer jeg seriøst å droppe møte med han, men føler jo at det blir helt feil det også iom at vi ikke har «noe på gang». Er jo ikke som at jeg eier en random fyr jeg ikke har truffet engang 😅🙈 vi er over forresten 30 begge to. hva ville dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Hvordan i all verden får man informasjon om at noen er på besøk hos andre natterstid? Nåvel jeg hadde ikke giddet å møte denne mannen. Mens han venter på å få møte deg så dater han andre også . I mitt hode så er han ikke på let etter noe seriøst men jeg kan ta feil . Du må vurdere om du skal allikavel møte han , kanskje finner du fort ut i første møte at dette er ikke noe for deg og da er det lettere å la det ligge. Dersom du blir sjarmert så ville jeg ha latt det gå mange møter med fyren for å bli godt kjent og se om det virkelig er noe å satse på. Anonymkode: de6bb...603 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 1 time siden, Borboreta86 skrev: jeg har gjort det helt klart at det ikke blir sex på første date og vi skal derfor møtes ute på tur på vårt første møte. Jeg er ikke en sjalu type, og vet at vi ikke er «noe» som helst- mellom oss, har jo ikke truffet fyren engang. Men igår skrev han til meg at han skulle legge seg tidlig, så vi skulle snakkes idag. Får iløpet av natten vite at han da har vært hos ei anna jente. Så nå vurderer jeg seriøst å droppe møte med han, men føler jo at det blir helt feil det også iom at vi ikke har «noe på gang». Er jo ikke som at jeg eier en random fyr jeg ikke har truffet engang hva ville dere gjort? Du virker so en eiersyk og sjalu dramakjerring. Din beiler virker å være luring som puler rundt. Hva kan gå galt? Anonymkode: 18e0b...bda 1
Måneskinn Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker so en eiersyk og sjalu dramakjerring. hvorfor sier du at hun virker eiesyk bare fordi hun stiller spørsmålet om hun bør treffe han eller ikke?? Makan til svar.. Så til ts, jeg antar han sa det til deg at han hadde vært hos noen andre? Jeg hadde også vært i tvil på treff. Ikke for det, jeg tenker at folk må gjøre som de vil og pule hvem de vil egentlig, men syns ikke noe om å få vite det. Når man enda ikke har møttes og etablert en form for relasjon, så er det unødvendig av han å la det skinne gjennom at han har vært med en annen dame. Rett og slett litt ufint, syns jeg. så ja, ville nok vært i tvil. Kanskje bare utsatt det en stund evt fjernet matchen. Og det har ingenting med eierskap eller noe å gjøre, men litt med anstendighet. 10
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 Ville vert skeptisk til å investere følelser i han om han holder på med andre jenter. Du trenger ikke å føle deg teit fordi du føler det sånn, følg magefølelsen din! Anonymkode: 25818...256 7
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 Magefølelsen og intuisjon er gitt kvinner for å beskytte oss mot drittsekker. Jeg ville aldri ha møtt han, men dumpet han tvert. Blokkert. Anonymkode: c5796...a8e 8
Borboreta86 Skrevet 30. august 2020 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2020 Fikk av ren tilfeldighet vite det da jeg snakka med ei venninne i telefonen igårkveld, så når jeg fortalte om han her fyren til henne så sa hun at en venninne av henne har denne fyren hos seg inatt. vi bor i en liten by, så verden er ikke stor 😅 Jeg er god på magefølelse, men bedre etter å ha møtt vedkomne. Og tenker egentlig litt som så at vi har jo ikke møttes enda, har ikke noe plan på hva som skal skje med «oss» om det viser seg at vi liker hverandre, har liksom ikke snakket så mye om fremtiden- men klikker bra og jeg tenker egentlig at han er en bra fyr når jeg «snakker» med han på snap. Gode verdier og livet på stell. Men vi har jo treftes på tinder, og jeg- som han- snakker jo med fler jeg har møtt der liksom. Men jeg er jente, så har liksom konsentrert meg «kun» om han de siste ukene, og det kunne ikke falt meg inn å treffe andre for å ha sex med de i påvente av å treffe han. Han er jo gutt og tenker nok litt annerledes på det. Jeg tenker at jeg blir å treffe han(uten sex), og se hvordan det går. Om han viser seg å være en dritt etter at vi har trefftes/ ute etter helt andre ting enn jeg- så stiller jo saken seg på en annen måte. Alle har jo en fortid før man treffer «den rette», og jeg hadde jo ikke visst om dette hadde det ikke for den tilfeldige telefonsamtalen igår kveld. Og ting hadde helt klart stilt seg annerledes om vi hadde treftes, og hadde noe på gang irl. Da hadde jeg såklart ikke «godtatt» det der på noen som helst måte- og heller ikke trengt å forhøre meg her inne 😅
Festlig Skrevet 30. august 2020 #8 Skrevet 30. august 2020 Du virker som du har en helt normal og naturlig innstilling til det å bli kjent med en evt date som kan føre til noe. Når en får en ekstra god kontakt med en person så er det naturlig og etisk riktig å fokusere på den personen enn sålenge. Å få høre at den er har i kikkerten har seg med andre i mellomtiden er et stor turn off, og det tyder på at mannen ikke er seriøs. For meg virker det som at han egentlig sier « du må bare vente litt, skal bare gjøre meg ferdig med hu her først» Tror jeg hadde trekkt meg unna , og fortalt hva du vet når han tar kontakt. Da vet han at du er seriøs og at han har tabba seg ut 5
Borboreta86 Skrevet 29. september 2020 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2020 Tengte å oppdattere litt her 🙂 Har enda veldig mye kontakt med mannen pr snap, har vært veldig i tvil- veldig lenge om jeg skulle gidde å treffe han- men for litt over et par uker siden så dro vi på tur ilag. Har etter det hatt mye mer kontakt, treftes mange ganger ute på tur, jeg har vært hos han- og til og med sovet hos han siden det ble så sent- og vi har enda ikke hatt sex.... bare sånn typisk, ungdomsgreie at vi har kyssa osv dagen etter at jeg sov der og var på vei hjem- og når vi er ute på tur sammen. Jeg har troa, og har jo såklart griselyst på fyren- og er nå- mye mer sikker enn for en mnd siden på «hvor jeg har han»..... egentlig en veldig koselig greie, med en fyr som det viser seg at jeg liker veldig godt, og som også liker meg veldig godt...:) Så pr nå er jeg veldig glad for at jeg ikke bare «lot han gå», og har ingen dårlig feeling på han når vi tilbringer tid sammen! 😊 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #10 Skrevet 29. september 2020 På 30.8.2020 den 6.46, Borboreta86 skrev: Jeg startet å snakke med en fyr på tinder for noen uker siden, omstendigheter- med mye jobb/ jobbreiser fra min side gjør at vi ikke har treftes enda. Vi bor i samme by og skal møtes til uka. jeg har gjort det helt klart at det ikke blir sex på første date og vi skal derfor møtes ute på tur på vårt første møte. Vi har en god kjemi over snap og jeg ser veldig frem til å møte han, og omvendt. Jeg er ikke en sjalu type, og vet at vi ikke er «noe» som helst- mellom oss, har jo ikke truffet fyren engang. Men igår skrev han til meg at han skulle legge seg tidlig, så vi skulle snakkes idag. Får iløpet av natten vite at han da har vært hos ei anna jente. Så nå vurderer jeg seriøst å droppe møte med han, men føler jo at det blir helt feil det også iom at vi ikke har «noe på gang». Er jo ikke som at jeg eier en random fyr jeg ikke har truffet engang 😅🙈 vi er over forresten 30 begge to. hva ville dere gjort? Avlyst hele greia. Hvordan kan man tro det skal bli noe seriøst med en kar eller dame når hun dater og har sex med andre helt til minuttet før man møtes? Så spesiell og interessant var du lissom Bare sykdomsrisikoen og at det når som helst kan dukke opp en dame han gjorde gravid for 14 dager siden er store dealbreakers. Anonymkode: 178b7...6c9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #11 Skrevet 29. september 2020 28 minutter siden, Borboreta86 skrev: Tengte å oppdattere litt her 🙂 Har enda veldig mye kontakt med mannen pr snap, har vært veldig i tvil- veldig lenge om jeg skulle gidde å treffe han- men for litt over et par uker siden så dro vi på tur ilag. Har etter det hatt mye mer kontakt, treftes mange ganger ute på tur, jeg har vært hos han- og til og med sovet hos han siden det ble så sent- og vi har enda ikke hatt sex.... bare sånn typisk, ungdomsgreie at vi har kyssa osv dagen etter at jeg sov der og var på vei hjem- og når vi er ute på tur sammen. Jeg har troa, og har jo såklart griselyst på fyren- og er nå- mye mer sikker enn for en mnd siden på «hvor jeg har han»..... egentlig en veldig koselig greie, med en fyr som det viser seg at jeg liker veldig godt, og som også liker meg veldig godt...:) Så pr nå er jeg veldig glad for at jeg ikke bare «lot han gå», og har ingen dårlig feeling på han når vi tilbringer tid sammen! 😊 Ja, som man reder ligger man. Rart å være over 30 og så naiv. Anonymkode: 178b7...6c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå