Gå til innhold

Nupper


Eivissa

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem.

Jeg er plaget av nupper på overarmene. Jeg har nå prøvd hampvott, taresåpe, solarium, flere forskjellige kremer og lotioner, men blir ikke kvitt det.

Er det noen som har noen bedre forslag?

Jeg skal ha ermeløs brudekjole og vil ha bort disse nuppene.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Eivissa !

Har du prøvd sandpapir, ikke grovt men helt fint, så fint som det går an. De driver jo og sliper huden med et slags sandpapir på hudsalonger !! Kanskje verdt et forsøk ??

Ellers så må du inn å sjekke den nye tråden min. Den heter, nå har jeg gjort det

Stoor asconaklem fra PLudre12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har tørr hud på overarmene, da er det ofte at man får nupper. Prøv å smøre deg noe innmari med bodylotion i noen dager og gni med en hampvott etterpå. Det er om å gjøre å få "løst" opp tørket hud først og deretter gni den vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg ville anbefale sandpapir. Får håpe du ikke har gjort det allerede. Tenk på hvor sår du kommer til å bli! Huden er tynn og ømfindtlig og tåler ikke å bli "pusset" med sandpapir...Prøv heller krystall sliping hos en hudpleier. Det koster litt, men det er veldig effektivt. Og dessuten er det vel bedre å innvestere i det istedenfor å få skrubbsår oppover armene. Forferdelig forslag det med sandpapir. HALLO.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

har du prøvd forskjellige masker?

det hjelper på meg, nå husker jeg ikke hva den heter! men hvis du spør i butikken så kan de hjelpe deg icon_smile.gif

klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har faktisk hatt samme probl. til NÅ! var på hudpleiesalong og fikk kjøpt krem i en serie som heter M.D.formulations. kan absolutt anbefale, alt er borte og jeg hadde det samme plass. kremen koster 300 eller 400 kr, husker ikke helt, men er vel anvendte penger. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...