Gå til innhold

Er dette en fin dåpsgave?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja. Mye bedre enn de tradisjonelle, etter min mening dritstygge, tann- og hårlokkeskene og rør til å ha dåpsattesten i 😳. Snakk om ubrukelige ting som ihvertfall har blitt gjemt langt vekk for å samle støv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjempefin dåpsgave! Men foreldrene bør være litt friluftsinteresserte da.. 

Skrevet
13 timer siden, Alivamale skrev:

Ja. Mye bedre enn de tradisjonelle, etter min mening dritstygge, tann- og hårlokkeskene og rør til å ha dåpsattesten i 😳. Snakk om ubrukelige ting som ihvertfall har blitt gjemt langt vekk for å samle støv.

16 timer siden, Amberleaf skrev:

Dette får barnet bruk for uansett interesser. På turer i barnehagen og på skolen.
Mye bedre å få dette enn hårlokkbokser eller ørten smykkeskrin i tinn eller `sølv`.

Hvorfor er dette alternativene? Har ikke sett slikt tull på gavebordet på årevis.

Etter å ha sett an foreldrene og deres interesser, har jeg blant annet gitt;

Barneullpledd fra Røros. Medlemskap i turistforeningen (der kunne jeg også gitt dette settet). Pent innbundne eventyrbøker (førstefødte, så de hadde ikke noe, og jeg vet foreldrene liker bøker og tradisjoner). Sparebøsse fra Georg Jensen (designinteressert mor). Barnebestikksett (praktisk versjon). 

Anonymkode: 8a984...a67

Skrevet

Hadde ikke blitt brukt hos oss.

• Liker 1
Skrevet

Nei 😂 Hadde nokk havnet laaangt bak i boda, og senere rett i søppla. 

Anonymkode: cf4a4...14e

Skrevet

Fin gave, vi har fått lignende til våre barn. Koppene henger alltid på tursekken og er mye brukt. ☺️

Skrevet

Kun om forelderene er friluftmennesker. 

Anonymkode: 19b3f...104

Skrevet

Man skal jo vite at familien er turfolk for at dette er en fin gave, men hvis de er det så passer selvfølgelig gaven veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...