Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Noen som har eller kjenner noen som har studert fjernundervisning ved nki? Jeg tenker først og fremst på interiørstudiet? Var det vanskelig? hvordan var oppgavene og undervisingen tilrettelagt? var det verdt pengene? hvordan er jobbmulighetene innen interiøryrket?
Fauna Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 Stemoren min studerer for øyeblikket interiør. Nki fjernundervisning. Du får bøker hvor du får hjelp og tips. Har først en del øvingsoppgaver du kan velge om du vil sende inn og få karakter på, før du har en eller flere gjeldende oppgaver. Du har to år på å bli ferdig og leverer oppgaver etter hvert som du blir ferdig, og får tittelen interiørkonsulent når du er ferdig og har bestått. Er såklart en stor fordel om du har form og fargesans, men ingen nødvendighet. Kan nok være en fordel å lese litt om farger og slikt før du eventuelt begynner. Om det er verdt pengene vet jeg ikke.. Og jobbmuligheter har jeg ikke peiling på, stemoren min er ikke ferdig med studiet ennå. Lykke til med det valget du tar ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2005 #3 Skrevet 22. juli 2005 Takk for info Greit å vite hva kurset går ut på før jeg bruker 20.000..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå