AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Jeg har fått tilbakefall av kjønnsvorter, noe som er noe dritt, men jeg har også fått en utflod som jeg har hatt en ukes tid som ikke lukter normalt, det lukter syrlig, og lukten sitter veldig godt, uansett hvor mye jeg vasker hendene f.eks. Det klør også en del i underlivet, og spesielt kjønnsleppene. Kjennes ut som elle "porene" er vidåpne på kjønnsleppene og trekker til seg utfloden, og svir som bare det. Lurer på om det er noen som har opplevd noe lignende? Har legetime snart, men greier ikke å skjønne hva den utfloden er og om den kan ha noe sammenheng med kjønnsvortene. Anonymkode: cbf8d...9fe
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Mulig at du har fått soppinfeksjon i tillegg. Det vil jo klø. Hvis det svir når du tisser så kan det være klamydia. Har selv hatt begge deler og er noe dritt Anonymkode: 364f4...688
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 Takk for svaret ditt Det kan godt være, svir ikke når jeg tisser, men tror jeg skal teste meg for det uansett. Anonymkode: cbf8d...9fe
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 Kjønnsvorter erjo overførbart Pass på hvem du har sex med og bruk kondom! Anonymkode: 22dd9...4f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå