Gå til innhold

søker venner i Tromsø


Gjest Svampebob.

Anbefalte innlegg

Gjest Svampebob.

Hei, jeg er en kvinne på 24 år og søker venner i Tromsø. Jeg er helt ny i denne byen og har kun min samboer når jeg ikke er på jobb. vennskap er noe som alltid har vært utfordrende for meg, men jeg har valgt å prøve på nytt.
Jeg er glad i turer, middag, vinkveld & fest, kino og rett og slett bare være sammen. Jeg er en rolig person som verdsetter dype samtaler og åpenhet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Bor ikke i Tromsø, så kan ikke møte deg, men ønsket å komme med noen tips:


TSI - Tromsø studentidrett (mener virkelig du kan være med selv om du ikke studerer), har flere tilbud (ser du liker å gå tur, kanskje fjellgruppa kan være noe for deg) ?  De har mange grupper, søk TSI opp å se :) 


Arctic Roller Derby

 

Facebook gruppen Hey Girls! Tromsø

 

Melde deg opp som frivillig til festivaler (bukta, rakettnatt, TIFF etc.) Eller frivillig i røde kors, norsk folkehjelp, dyrebeskyttelsen osv. 
 

Tromsø Filmklubb
 

Lykke til, håper du finner noen venner :)  

Anonymkode: 3c89e...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Svampebob. skrev (På 29.8.2020 den 11.18):

Hei, jeg er en kvinne på 24 år og søker venner i Tromsø. Jeg er helt ny i denne byen og har kun min samboer når jeg ikke er på jobb. vennskap er noe som alltid har vært utfordrende for meg, men jeg har valgt å prøve på nytt.
Jeg er glad i turer, middag, vinkveld & fest, kino og rett og slett bare være sammen. Jeg er en rolig person som verdsetter dype samtaler og åpenhet. 

 

Hei

Her er en i fra Tromsø som er åpent for å ha mere venna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...