Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Svampebob.
Skrevet

Hei, jeg er en kvinne på 24 år og søker venner i Tromsø. Jeg er helt ny i denne byen og har kun min samboer når jeg ikke er på jobb. vennskap er noe som alltid har vært utfordrende for meg, men jeg har valgt å prøve på nytt.
Jeg er glad i turer, middag, vinkveld & fest, kino og rett og slett bare være sammen. Jeg er en rolig person som verdsetter dype samtaler og åpenhet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Bor ikke i Tromsø, så kan ikke møte deg, men ønsket å komme med noen tips:

TSI - Tromsø studentidrett (mener virkelig du kan være med selv om du ikke studerer), har flere tilbud (ser du liker å gå tur, kanskje fjellgruppa kan være noe for deg) ?  De har mange grupper, søk TSI opp å se :) 

Arctic Roller Derby

Facebook gruppen Hey Girls! Tromsø

Melde deg opp som frivillig til festivaler (bukta, rakettnatt, TIFF etc.) Eller frivillig i røde kors, norsk folkehjelp, dyrebeskyttelsen osv. 

Tromsø Filmklubb

Lykke til, håper du finner noen venner :)  

Anonymkode: 3c89e...e5f

Gjest Svampebob.
Skrevet

Tusen takk for tips, skal undersøke alle forslagene😊

• 8 måneder senere...
Skrevet
Gjest Svampebob. skrev (På 29.8.2020 den 11.18):

Hei, jeg er en kvinne på 24 år og søker venner i Tromsø. Jeg er helt ny i denne byen og har kun min samboer når jeg ikke er på jobb. vennskap er noe som alltid har vært utfordrende for meg, men jeg har valgt å prøve på nytt.
Jeg er glad i turer, middag, vinkveld & fest, kino og rett og slett bare være sammen. Jeg er en rolig person som verdsetter dype samtaler og åpenhet. 

Hei

Her er en i fra Tromsø som er åpent for å ha mere venna. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...