Gjest Svampebob. Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Hei, jeg er en kvinne på 24 år og søker venner i Tromsø. Jeg er helt ny i denne byen og har kun min samboer når jeg ikke er på jobb. vennskap er noe som alltid har vært utfordrende for meg, men jeg har valgt å prøve på nytt. Jeg er glad i turer, middag, vinkveld & fest, kino og rett og slett bare være sammen. Jeg er en rolig person som verdsetter dype samtaler og åpenhet.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Hei! Bor ikke i Tromsø, så kan ikke møte deg, men ønsket å komme med noen tips: TSI - Tromsø studentidrett (mener virkelig du kan være med selv om du ikke studerer), har flere tilbud (ser du liker å gå tur, kanskje fjellgruppa kan være noe for deg) ? De har mange grupper, søk TSI opp å se Arctic Roller Derby Facebook gruppen Hey Girls! Tromsø Melde deg opp som frivillig til festivaler (bukta, rakettnatt, TIFF etc.) Eller frivillig i røde kors, norsk folkehjelp, dyrebeskyttelsen osv. Tromsø Filmklubb Lykke til, håper du finner noen venner Anonymkode: 3c89e...e5f
Gjest Svampebob. Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 Tusen takk for tips, skal undersøke alle forslagene😊
Herogder Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Gjest Svampebob. skrev (På 29.8.2020 den 11.18): Hei, jeg er en kvinne på 24 år og søker venner i Tromsø. Jeg er helt ny i denne byen og har kun min samboer når jeg ikke er på jobb. vennskap er noe som alltid har vært utfordrende for meg, men jeg har valgt å prøve på nytt. Jeg er glad i turer, middag, vinkveld & fest, kino og rett og slett bare være sammen. Jeg er en rolig person som verdsetter dype samtaler og åpenhet. Hei Her er en i fra Tromsø som er åpent for å ha mere venna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå