Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

plutselig kan jeg ikke holde mobiltelefonen på vanlig måte, fordi når jeg går inn på noe som heter internett, så må jeg holde mobiltelefonen sidelengs. Det helt plutselig uten at jeg vet hva jeg har berørt på touchscreen. Hvordan få "rettet opp" på teksten uten at jeg behøver å ha hodet på skakk for å lese det som står der. 

Finnes det noen mobiltelefon eksperter der ute?

Anonymkode: a804b...4ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type telefon har du? 

Skrevet

Den heter samsung 

Skrevet

før har teksten vippet selv ut i fra hvordan jeg holder telefonen, men nå har den blitt fast såpass at jeg må holde mobiltelefonen konstant sidelengs. 

Skrevet

hva heter det på fagspråket når skjermen endrer retning i mobiltelefon verden? finner ikke noe steder på mobiltelefon hvor få den tilbake slik den var før. 

Gjest SmokeyEye
Skrevet

Mulig jeg bommer på spørsmålet ditt, men hvis du tar fingeren øverst på skjermen, og drar ned skal du få opp valg over diverse.  Trykk på portrett/autorotasjon. 

Skrevet
27 minutter siden, SmokeyEye skrev:

Mulig jeg bommer på spørsmålet ditt, men hvis du tar fingeren øverst på skjermen, og drar ned skal du få opp valg over diverse.  Trykk på portrett/autorotasjon. 

ja, du er på sporet, det var jeg oppdaget etter hvert i løpet av dagen i går, men det tok tid å huske at det var der man hadde den muligheten. Tusen takk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...