AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg har denne benken fra Biltema: https://www.biltema.no/fritid/treningsutstyr/styrketrening/treningsbenk-2000041442 Samt 2 stenger (og to manualer) og en del vekter, derfor er det en del begrensninger ift øvelser jeg har mulighet til å ta (og 200 cm takhøyde) Jeg trente en del styrke for ca 10 år siden, men har de siste årene vært ikke-eksisterende. I tillegg gikk jeg ned ca 45kg på ett år nå etter gbp, og mistet mye muskelmasse, må derfor starte lett, og ønsket med styrketrening er først og fremst muskelvekst (hakket viktigere enn styrke) Har noen øvelser jeg tenker jeg vil trene, og liker å trene supersett, så det går raskere. Men vil gjerne ha hjelp til optimal rekkefølge, sett og reps. Knebøy og markløft kan jeg ikke teknikk på, så de utgår. Fullkroppsprogram, 3 ganger i uka. Benkpress Sittende lårcurl Hantelroing Step up med stang Bulgarsk utfall Stående foroverbøyd roing Glute bridge med ekstra vekt Sittende skulderpress med stang Dips benk Tåhev trinn Vil gjerne også trene mage/rygg. Noen som vil hjelpe? Er forresten dame på 31 år, 173 cm høy og 66 kg. Anonymkode: b787f...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå