AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Har møtt en mann som nettopp kom ut av et 22 år langt forhold (5 mnd siden) , det er barn i ungdomsalder i bildet. Vi har fått følelser for hverandre, har snakket om det. Han er redd det er for tidlig, han har blitt glad i meg, nyter å tilbringe tid med meg, noen minutter på telefon gjør en dårlig dag bra osv. Nå har vi tatt praten om hva det er vi driver med. Han sier det har gått for langt for han, vi er ikke bare venner, men på vei inn i noe. Han liker den personen han er med meg. Jeg har lufter om han skulle vært singel en stund og herjet litt. Han vil ikke ha tinder og slikt, vil ikke ligge rundt eller det som populært heter å rase fra seg. Han vil være med meg. Samtidig er han redd det er for tidlig for alle parter (jeg er enig). Han sier han trenger å roe ned til livet hans har landet med bolig, barnefordeling og alt. Jeg er enig. Men jeg vil fortsette å bli kjent. Han vil "ta det rolig", og han er redd jeg skal føle meg avvist. For det er ikke tilfellet bedyrer han. Men her sitter jeg da. Har ikke hørt et kvekk fra han siden onsdag. Kan vitterlig nok ikke nekte for at jeg føler meg avvist og droppa. Vi har en avtale om å møtes på mandag i jobbsammenheng, sammen med flere. Hva tenker dere? Hva legger en mann i 40 årene i det å "ta det rolig"? Anonymkode: ef826...04d
powerpuffen Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Han har nettopp kommet ut av et 22 års langt forhold? Selvfølgelig vil han ikke hoppe rett i noe nytt. Hold lav profil og ikke stress så mye med det. 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Han vil ikke ha så hyppig dating, ikke flytte inn/møte familie ol på en god stund. Vente med å gjøre ting offentlig, tipper jeg. Anonymkode: 70bc6...17c 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Holde en lav profil, Kort sagt Anonymkode: c851d...388 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 16 minutter siden, Sprinkle said: Han har nettopp kommet ut av et 22 års langt forhold? Selvfølgelig vil han ikke hoppe rett i noe nytt. Hold lav profil og ikke stress så mye med det. Så da kan jeg forvente meg minimalt med kontakt en stund? Spør nå bare dumt jeg. For da dropper jeg han på fellessnapper og slikt. Har ikke lyst å plage han eller virke masete. -ts Anonymkode: ef826...04d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Han vil ikke ha så hyppig dating, ikke flytte inn/møte familie ol på en god stund. Vente med å gjøre ting offentlig, tipper jeg. Anonymkode: 70bc6...17c Ja, det snakket vi om. Så det er jeg enig i. Men innbilte meg vi fortsatt skulle holde noe slags kontakt. Kanskje jeg rett og slett med dumpa uten å skjønne det. "jeg vil ikke du skal føle deg avvist, for det er ikke det jeg ønsker". Men hallo, til mer jeg tenker på det så ble jeg faktisk dumpet før det en gang begynte. Huff. Så teit jeg er. -ts Anonymkode: ef826...04d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 Bare ta det helt rolig. Onsdag er ikke så veldig lenge siden. Anonymkode: c11aa...9b0 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Bare ta det helt rolig. Onsdag er ikke så veldig lenge siden. Anonymkode: c11aa...9b0 Lettere sagt enn gjort når jeg muligens har klart å bli forelsket.... Toget har liksom rullet av gårde og fått grei fart.. Skjønner ikke hvordan man da bare bråstopper... Hele meg skriker etter å ta kontakt.. -ts Anonymkode: ef826...04d 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en mann som nettopp kom ut av et 22 år langt forhold (5 mnd siden) , det er barn i ungdomsalder i bildet. Vi har fått følelser for hverandre, har snakket om det. Han er redd det er for tidlig, han har blitt glad i meg, nyter å tilbringe tid med meg, noen minutter på telefon gjør en dårlig dag bra osv. Nå har vi tatt praten om hva det er vi driver med. Han sier det har gått for langt for han, vi er ikke bare venner, men på vei inn i noe. Han liker den personen han er med meg. Jeg har lufter om han skulle vært singel en stund og herjet litt. Han vil ikke ha tinder og slikt, vil ikke ligge rundt eller det som populært heter å rase fra seg. Han vil være med meg. Samtidig er han redd det er for tidlig for alle parter (jeg er enig). Han sier han trenger å roe ned til livet hans har landet med bolig, barnefordeling og alt. Jeg er enig. Men jeg vil fortsette å bli kjent. Han vil "ta det rolig", og han er redd jeg skal føle meg avvist. For det er ikke tilfellet bedyrer han. Men her sitter jeg da. Har ikke hørt et kvekk fra han siden onsdag. Kan vitterlig nok ikke nekte for at jeg føler meg avvist og droppa. Vi har en avtale om å møtes på mandag i jobbsammenheng, sammen med flere. Hva tenker dere? Hva legger en mann i 40 årene i det å "ta det rolig"? Anonymkode: ef826...04d Han er nok ikke klar for et forhold helt enda, og vil bremse ned litt. Han er sikkert redd for å såre deg, og kanskje han vil trekke seg unna før det går for langt. Det beste du kan gjøre her er og ha is i magen, ikke være for på, og ta ting som de kommer. Om det er meningen det skal bli dere, så skjer det, det hjelper ikke å stresse, det vil som oftest slå motsatt vei. Om du ikke klarer å ta det rolig, må du nesten si det til han å gjøre det «slutt» selv. Anonymkode: 4a65b...caa 1
powerpuffen Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så da kan jeg forvente meg minimalt med kontakt en stund? Spør nå bare dumt jeg. For da dropper jeg han på fellessnapper og slikt. Har ikke lyst å plage han eller virke masete. -ts Anonymkode: ef826...04d Jeg ville minimert kontakt den stund ja. Da har han også muligheten til å savne deg litt! Ta ting som de kommer er nok mitt beste tips! 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #11 Skrevet 29. august 2020 5 mnd er ikke spesielt lenge når det er snakk om et 22 år langt forhold og barn involvert. Han må bruke denne tiden til å få ordnet opp i og bli litt kjent med sin nye tilværelse og bli kjent meg seg selv igjen uten den andre. Jeg tenker at det ikke er veldig smart å date i denne perioden, eller iallfall ikke noe man skal prioritere. Og om man merker man begynner å falle for noen, så er det litt tidlig å gå inn i enda en helt ny tilværelse igjen før han har tilpasset seg den han akkurat har havnet i. Det er litt stressende å være forelsket og etablere et nytt forhold, som å hoppe fra flammer rett i kokende vann, han trenger litt ro og pause først. Være litt singel, rett og slett. Såkalte reboundforhold er jo også kjent for å være flyktige og bli slutt fort, man tar feil valg når man er i en emosjonell berg-og dalbane. Så det er best å roe seg og være helt ferdig med forrige forhold før man etablerer et nytt. Hvis dette er riktig, så vil han savne deg og være klar for deg igjen når han er klar. Hvis han ikke er det, så var ikke dette meant to be uansett. Bare mine tanker, ikke sikkert det stemmer for denne situasjonen, men er et perspektiv. Anonymkode: c601a...d2d 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #12 Skrevet 29. august 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Lettere sagt enn gjort når jeg muligens har klart å bli forelsket.... Toget har liksom rullet av gårde og fått grei fart.. Skjønner ikke hvordan man da bare bråstopper... Hele meg skriker etter å ta kontakt.. -ts Anonymkode: ef826...04d Han er ikke interessert i deg, derfor vil han roe ned. Er man forelsket og vil være sammen, så finnes det ikke noe vil ha space eller unnskyldninger. Jeg traff en fyr i våres som jeg ble glad i og det var «gjensidig» som i ditt tilfelle, men han var treig osv. En mann som er sikker og forelsket og funnet dama han vil ha, nøler ikke et sekund om å tilbringe tid med henne, gå hele veien og flytte sammen! Jeg er lei av menn som skal bruke og utnytte damer de ikke vil ha, tydeligvis blitt en greie nå. Hvorfor juge å si at man liker noen og ønsker forhold med vedkommende, men være avvisende og unnvikende? Har selv tatt en pause fra dating da de to siste mennene køddet med følelsene mine. Og onsdag er lang tid å ikke få melding på, skjønner ikke at du gidder, han er definitivt ikke interessert når han ikke sender meld på tre dager. Hvis dere skulle bli kjærester, så er det fordi han ikke fikk hun han ville ha. Vil du være en som noen bare bruker og driter i? Anonymkode: e675b...481
Antiviruset Skrevet 29. august 2020 #13 Skrevet 29. august 2020 19 timer siden, Sprinkle skrev: Jeg ville minimert kontakt den stund ja. Da har han også muligheten til å savne deg litt! Ta ting som de kommer er nok mitt beste tips! Det der er bare tull og vil heller aldri hjelpe. Ta det med ro er ting jeg ville lagt et helt annet innhold i en det det mannen til TS har gjort. Da snakker vi mer om og avvente det å flytte sammen, involvere familie og fremstå som et etablert par. Det å si at man ikke skal treffes? Det er akkurat det samme som å si at man ikke er interessert. De første tingene jeg nevner går veldig fint å forene med å være sammen, treffes og bli bedre kjent over litt lengre tid. Det og ikke møtes er det samme som han sier "jeg er ikke interessert". For en mann som faktisk er forelsket og interessert ville aldri kommet med en slik ide. TS bør ikke minimere kontakt, hun bør kutte kontakten og gå videre. Så vurdere det hele på nytt om han engang kommer tilbake, da ville jeg avkrevd en veldig god grunn og han skulle fått jobbet hardt for å igjen vinne min interesse (damer i mitt tilfelle
moon_child Skrevet 29. august 2020 #14 Skrevet 29. august 2020 Ta det helt rolig for deres skyld. Det er alltid idiotisk å start nytt forhold så tidlig etter 22 års langt forhold. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå