Gå til innhold

Hørte kollega onanere

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer mer på hvorfor du da ikke gikk ut av hotellrommet og gikk deg en tur når du forstod at det var det dette var. 
Hvorfor ble du liggende å høre på? Var det så du kunne fremtre som et offer i etterkant? 

Det er et stort problem idag med profesjonelle ofre, som våkner om morningen og pønsker ut hvordan de best kan være et offer idag. 

Du burde bare forlatt rommet. 

Anonymkode: b69d9...2f2

Jeg var ikke påkledd og holdt på å stelle meg.Jeg måtte også bli sikker på at han runket, så jeg la øret inntil et glass som jeg deretter la inntil veggen

Å da var det ingen tvil, jeg lyttet helt til jeg hørte han fikk utløsning, jeg hørte han stønne mens han sa ååååå gud jeg kommer åååå gud jeg kommer etterfulgt av aaaaaahhhh åååååååå  åååååååå ahhhhhhhh åååååååååå.

Det er ingen tvil om at jeg er blitt utsatt for metoo 

Anonymkode: 52c3f...0dd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 28.8.2020 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvordan du klarte å høre dette uansett hvor lytt det må ha vært. Han må jo ha stønnet veldig i så fall. 

Anonymkode: df2c9...1fc

Kanskje det var på Hankø fjordhotell? Der hørte jeg i alle fall at det dryppet i nabodusjen. 😂

For øvrig er jeg litt overrasket over hvor mange som synes det er en god ide å mate trollet. 

Anonymkode: 53ed2...446

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det du er utsatt for er lav intelligens, ingenting annet. Evt lite seksuell akitvitet på lenge. 

jeg skjønner at det er vondt å være så tilsnerpet og kjip som du er.  lenge siden du fikk deg noe? 

Anonymkode: 1f528...bf6

• Liker 2
Skrevet
På 28.8.2020 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Var på jobbreise/kurs

Den ene kollegaen min hadde rom vegg i vegg med meg.

Vi var på kurs 5 dager, bodde 4 netter på hotell.

Det var veldig lytt på hotellet og jeg kunne høre min kollega runke på morgenen og på kvelden.

Bør jeg fortelle ham at jeg hørte han onanere.

Det føles rart å se og snakke med ham nå

Hvorfor i alle dager skal du fortelle han det? Han har da vel et privatliv, også på jobbtur. Hvor gammel er du ts? 

Anonymkode: 86738...44e

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ikke påkledd og holdt på å stelle meg.Jeg måtte også bli sikker på at han runket, så jeg la øret inntil et glass som jeg deretter la inntil veggen

Å da var det ingen tvil, jeg lyttet helt til jeg hørte han fikk utløsning, jeg hørte han stønne mens han sa ååååå gud jeg kommer åååå gud jeg kommer etterfulgt av aaaaaahhhh åååååååå  åååååååå ahhhhhhhh åååååååååå.

Trololololo ... 😂

Hvis dette hadde vært sant er det ikke du som hadde vært utsatt for metoo, men han som hadde fått krenket privatlivets fred. 😂

• Liker 5
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så jeg la øret inntil et glass som jeg deretter la inntil veggen

Så du OPPSØKTE lydene? Istedenfor å skru opp lyden på musikken eller tv'en. 
Du er ikke utsatt for seksuell trakassering bare fordi noen runker, på sitt eget rom.  

• Liker 4
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det var på Hankø fjordhotell? Der hørte jeg i alle fall at det dryppet i nabodusjen. 😂

For øvrig er jeg litt overrasket over hvor mange som synes det er en god ide å mate trollet. 

Visst du hører det drypper sæd i nabodusjen, kan du tenke deg hvordan jeg har hatt det, vi snakker om spruting og stønning

Skrevet

Fatter ikke at du i det hele tatt kunne konfrontert et annet menneske om hans seksuelle vaner.. 

Mulig du kunne ymtet frem på at hotellet er litt lytt.. 

Forstår at du ser anneledes på dette mennesket nå, men en får ikke gjort det ugjort, forsøk å glem. 

Anonymkode: ce865...bab

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ååååå gud jeg kommer åååå gud jeg kommer etterfulgt av aaaaaahhhh åååååååå  åååååååå ahhhhhhhh åååååååååå.

Det der har jeg hørt mange ganger... så du har nok 100% hørt på en kvinne😅 Hvis det var en kvinne, er det Metoo da?

Skrevet
Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Det der har jeg hørt mange ganger... så du har nok 100% hørt på en kvinne😅 Hvis det var en kvinne, er det Metoo da?

de eneste gangen du har hørt dette må være på film

Skrevet

Jeg går ikke på idioti som dette, men jeg ser for meg scenarioet: 

ts hadde opplevd det her hjemme, hørte naboer ha sex midt på sommeren når alle har vinduene åpne. Ringer politiet da? 

Anonymkode: 05456...594

Skrevet

Her er det jo du som tråkker over en grense når du setter glass inntil veggen og fortsetter å lytte. Du inviterer deg selv inn i hans private hyrdestund, og med det er det du som forgriper deg på han. Det er han som er den trakkaserte her, ikke du. Skam deg

Anonymkode: 5cf75...736

• Liker 3
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de eneste gangen du har hørt dette må være på film

Takk for lattern, du fikk meg faktisk til å flire idag, du er en skikkelig gledespreder😂

Jeg må nesten si som Almås, jeg tror vi legger`n død...

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
På 28.8.2020 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Var på jobbreise/kurs

Den ene kollegaen min hadde rom vegg i vegg med meg.

Vi var på kurs 5 dager, bodde 4 netter på hotell.

Det var veldig lytt på hotellet og jeg kunne høre min kollega runke på morgenen og på kvelden.

Bør jeg fortelle ham at jeg hørte han onanere.

Det føles rart å se og snakke med ham nå

Stort sett alle onanerer. Så hvorfor skal du fortelle det?

Anonymkode: 60dd1...ce1

• Liker 1
Skrevet

Jeg runker stort sett alltid på hotell når jeg er på jobbreise. Hadde vært interessant om TS kunne fortelle hvordan hun fant ut/dro denne konklusjonen, slik at jeg vet hva jeg ikke skal gjøre når jeg onanerer. Vil jo ikke utsette naboene for ubehagelige  opplevelser, når jeg selv har det så fint. 

Anonymkode: 90eb7...6fb

Skrevet

Hva vil du oppnå med det? Gjøre elefanten i rommet enda større? 

Skrevet

Er det ikke noe i retningslinjene til KG om trolling? Begynner å bli lei av alle disse trådene. 

Anonymkode: 05456...594

• Liker 6
Skrevet
54 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Takk for lattern, du fikk meg faktisk til å flire idag, du er en skikkelig gledespreder😂

Jeg må nesten si som Almås, jeg tror vi legger`n død...

Det eneste som er død er pølsa mellom bena dine, er nok mange år siden det var liv der nede

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som er død er pølsa mellom bena dine, er nok mange år siden det var liv der nede

Hva skal vi gjøre med forgripere og metoo som deg TS? Det blir vel både oppsigelse og anmeldelse på deg snart, også ryker du rett i arresten der du hører hjemme. 

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal vi gjøre med forgripere og metoo som deg TS? Det blir vel både oppsigelse og anmeldelse på deg snart, også ryker du rett i arresten der du hører hjemme. 

Det er viktig at menn som dette får sin staff, gjør regning med at jeg anmelder dette til politiet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...