AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Hvilken farge har dere på listene deres? Jeg skal male mine, og vegger er i letthet matt og listene er nå i letthet halv blank, burde jeg bare fortsette med det? eller gå for helt hvitt? Listene mine er så slitt og oppskrapt at de trenger litt fornyelse Anonymkode: f5be5...4d5
Zienna Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Hvilken farge har tak, dører og vindusomramminger? Jeg ville valgt lister i samme farge som disse.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 For meg ser det ut som om det også er letthet. Taket ser hvitere ut Anonymkode: f5be5...4d5
Zienna Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Finn ut hva slags hvitfarge som er brukt i taket. Så maler du lister, dører og vinduomramminger i samme farge. Det blir fint med en lysere farge enn veggfargen.
Drizzt Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 Huset vi bodde før hadde alle lister, dører og rammer i Bomull mens taket var Klassisk hvit. Det så gult og skittent ut hele tiden. Malte alt av Bomull i Klassisk hvit som taket og det ble MYE MYE bedre. Hvis du ikke vil bytte veggfarge, kan du la Letthet være, men male alt av lister, dører og rammer samme hvit farge som taket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå