AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Siden jeg henta hjem kattunge tidligere i august så har halen bare hengt ned, som visstnok er ett tegn på mistrivsel.. Hva må jeg gjøre for å få kattungen til å trives og ikke minst få halen til å stå rett opp som igjen er ett tegn på trivsel? Hun får. det hun trenger av mat/vann, leker og oppmerksomhet. Anonymkode: b3fe4...101
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Du må gi det tid. Ikke alle katter er veldig tydelig på kroppsspråk Anonymkode: 4a367...eb5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Har du sjekket med dyrlegen om det er noe galt med halen? Det er ett utsatt område for de. Om halen ikke går opp så må det taes rønken. På sikt kan det påvirke avføring, balanse osv om det feks er ett brudd ved roten. Anonymkode: 50e43...da2 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket med dyrlegen om det er noe galt med halen? Det er ett utsatt område for de. Om halen ikke går opp så må det taes rønken. På sikt kan det påvirke avføring, balanse osv om det feks er ett brudd ved roten. Anonymkode: 50e43...da2 Tror ikke det er noe galt med halen, den står rett opp da andre katta kommer inn i rommet, det varer noen få sekunder så er den ned igjen Anonymkode: b3fe4...101
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 Leker du noe med katta? Hvordan virker den ellers? Virker den usikker? Kryper den nært gulvet om den skal gå forbi folk eller dere reiser dere/går litt kjapt? Anonymkode: 278be...e24
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #6 Skrevet 29. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Leker du noe med katta? Hvordan virker den ellers? Virker den usikker? Kryper den nært gulvet om den skal gå forbi folk eller dere reiser dere/går litt kjapt? Anonymkode: 278be...e24 Tvert imot, den er veldig aktiv, kontaktsøkende og energisk, ikke redd for å klatre på gardiner osv.. en helt normal kattunge egentlig. Anonymkode: b3fe4...101
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #7 Skrevet 29. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tvert imot, den er veldig aktiv, kontaktsøkende og energisk, ikke redd for å klatre på gardiner osv.. en helt normal kattunge egentlig. Anonymkode: b3fe4...101 Rart. Det er heller ingen problemer mellom den og den eldre katten? En tur til dyrlegen kan være lurt, for å utelukke fysiske plager. Om alt er greit på den enden, og kattungen virker selvsikker og trygg, så ville jeg ikke bekymret meg. En familiekatt vi hadde da jeg var ung gikk med halen ned omtrent hele tiden. Noen ganger reiste den seg for et vennlig, kjapt 'hei', men ellers alltid ned. Den var frisk og fin, så ikke noe problemer der. Jeg tenkte alltid at katten bare var en veldig avslappet type 😅 Anonymkode: 278be...e24 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå