AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Er på jakt etter enten bøker, steiner eller noe i den duren med skjulte rom. Et plus hvis det ser ekte ut og ikke koster skjorta! Noen som har tips? Anonymkode: b4c57...642
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Bok er jo lett å lage selv da (må dpg ødelegge boka hvis du planlegger å ha skjult rom i hele boka og ikke bare til typ en seddel). Åpne en bok og bla noen sider, legg underlag mellom siste side og permen, skjær/kutt firkant midt på siden så det blir et firkantet hull med plassen du trenger (dette er ikke nødvendigvis så lett, hjelper med skarp tapetkniv og ved å ta noen sider av gangen). Lim sammen alle sidene fra innsiden av hullet. La tørke, og legg så noe tungt oppå den lukkede boka for å sørge for at den kan lukkes. Du kan evnt feste borrelås etc på innsiden så den ikke plutselig åpnes. Anonymkode: 36c87...25c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bok er jo lett å lage selv da (må dpg ødelegge boka hvis du planlegger å ha skjult rom i hele boka og ikke bare til typ en seddel). Åpne en bok og bla noen sider, legg underlag mellom siste side og permen, skjær/kutt firkant midt på siden så det blir et firkantet hull med plassen du trenger (dette er ikke nødvendigvis så lett, hjelper med skarp tapetkniv og ved å ta noen sider av gangen). Lim sammen alle sidene fra innsiden av hullet. La tørke, og legg så noe tungt oppå den lukkede boka for å sørge for at den kan lukkes. Du kan evnt feste borrelås etc på innsiden så den ikke plutselig åpnes. Anonymkode: 36c87...25c Det er jeg klar over men det bryderiet har jeg ikke tenkt å ta meg. Haha Anonymkode: b4c57...642
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå