Gå til innhold

Vårt bryllup...(litt langt)


Vekt74

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle fortelle min historie fra dagen vår den 14. september, som begynte noe hektisk...

Dagen brgynte med en god frokost, skulle ikke til frisøren før klokken 12, så jeg hadde god tid (trodde jeg). Møtte opp der og fikk rullet opp håret. Min forlover kom klokken ett (vielsen skulle være klokken 15.30, og det tar en halv time å kjøre til kirken). Satt i hårtørreren, fikk satt opp håret, og fikk på kjolen. Begynte å bli litt stressa da klokken nærmet seg tre i en faderlig fart. Min far sto og trippet nervøst, mens min forlover lesset alt vi hadde med ut i bilen. Ble sminket og mitt tre meter lange slør ble til slutt festet. Frisøren var da såpass stressa at hun stakk inn nålene i hytt og pine så jeg nesten skrek av smerte :hoho:

Klokka var ti over tre da vi fikk buksert meg og kjolen ut i bilen, og oppover til kirken bar det i en rasende fart :hoho:

Selvfølgelig på sånne hastverkturer støter man på mennesker med VELDIG god tid :roll::roll:

Nådde igjen bryllupsfølget til et annet par som hadde giftet seg tidligere på dagen, min far tutet og blinket vilt med lysene, mens jeg og min forlover hadde nok med å holde oss fast i svingene. Nådde kirken akkurat klokken halv fire, der kirketjeneren ventet. Stilte oss opp mens forloveren smøg seg inn i kirken bakveien. Klokkenen ringte og vi var egentlig klar til å gå inn da jeg plutselig oppdager at jeg har glemt brudebuketten :o :o :o (som forøvrig var helt nydelig og tatt ut av min kjære...) Min far sprinter ned til bilen igjen mens jeg står på kirketrappen og håper at dørene ikke åpner seg ennå... Vi rekker det akkurat og alt er iorden når vi går (les: svever) innover kirkegulvet. Vielsen var fantastisk vakker, min kjære var vakker og været var vakkert :D

Alt var perfekt. Ble hentet med vår egen hest og kjerre og tok masse, forhåpentligvis flotte bilder (leverte de idag). Hadde planlagt å kjøre personbil bort til selskapslokalet etter fotograferingen. Da vi var nesten fremme, ble vi møtt av to ryttere utkledd som cowboyer, og to hester med kjerre og kusk. Det var bare å stige opp og vi ble kjørt frem til døra til stor jubel fra alle våre gjester. Dette var en kjempeoverraskelse som var planlagt av noen av våre venner.

Middagen var helt nydelig, med masse rørende og morsomme taler og flotte sanger. Satt og sippet nesten hele tiden :D

Fikk ekstremt masse flotte gaver, blomster og telegrammer, også fra mange som ikke var invitert :o Helt utrolig! Brudevalsen var en drøm, og kakebordet var hinsides. Alt var helt nydelig og vi stupte slitne men lykkelige i seng klokken seks :o om morgenen.

Alle kommende bruder; gled dere! NYT DAGEN; DEN GÅR SÅ UTROLIG FORT!!!

Hilsen lykkelig, men likvel litt deprimert vekt fordi dagen er over...(skal prøve å få lagt inn bilder senere, hvis jeg får det til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...