Gå til innhold

Trusemas på finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som er dritlei av å bli spurt om de selger trusene sine på finn.no? Jeg kan nesten bare legge ut en annonse om ei lysestake og det kommer spørsmål om det. 

Anonymkode: 319ad...eef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som er dritlei av å bli spurt om de selger trusene sine på finn.no? Jeg kan nesten bare legge ut en annonse om ei lysestake og det kommer spørsmål om det. 

Har du bilde av deg selv og oppgir alder?

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Apocalypte said:

Har du bilde av deg selv og oppgir alder?

Jeg har jo bilder av meg selv med klær jeg selger men ikke i profilen. Det står heller ikke hvor gammel jeg er.

Skrevet

Rapporter dem 

Anonymkode: e5c9f...7f9

• Liker 3
Skrevet

Du er innbilsk 😂

Anonymkode: 2c7a0...d5e

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er innbilsk 😂

Hæ?

Anonymkode: d4a87...602

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er innbilsk 😂

Hvordan kan jeg være innbilsk? Det er jo de som tar kontakt med meg

• Liker 5
Skrevet

Ja jeg selger klær og bikinier som ble brukt bare 1-2 ganger.., får spørsmål om jeg kan bruke de og sende mot ekstra betaling.

Anonymkode: d146e...0a4

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja jeg selger klær og bikinier som ble brukt bare 1-2 ganger.., får spørsmål om jeg kan bruke de og sende mot ekstra betaling.

Anonymkode: d146e...0a4

Det er det de spør om. Bruke de en dag, ta bilder med de på og sende det.

Skrevet

Får sånne meldinger spm da jeg legger ut bilder av undertøy. Selger en del nytt.   Blir faktis lei😨😨 men så er det jo bare å ikke svare :) 

Skrevet
1 minutt siden, Ishm said:

Får sånne meldinger spm da jeg legger ut bilder av undertøy. Selger en del nytt.   Blir faktis lei😨😨 men så er det jo bare å ikke svare :) 

Jeg selger aldri undertøy eller bikinier så hvorfor tror noen at jeg selger det. Jeg vet at det bare ikke er å svare, men det er irriterende mas.

Skrevet

Ja, jeg er også lei. Blir stadig vekk spurt om truser, om jeg kan ta på meg t-skjorta jeg selger og ta bilde uten BH på, om beltet jeg selger er ledig for i såfall vil de gjerne sende slaven sin til å hente det slik at de kan piske ham med det etterpå, om jeg kan gå med på å overlevere bordvifta jeg selger ved å møte opp på et hotellrom og love å tilbringe minst en time der, om deg kan sende et nakenbilde hvis de lover å betale 200 kr ekstra for en mummikopp... Det tar jo for faen aldri slutt! Jeg er blitt spurt om en treleke jeg solgte (en helt alminnelig brio treleke ment for barn, ja) var blitt brukt som dildo, om en rangle jeg solgte hadde babysikkel på seg og nei, det hadde den ikke, den var blitt vaska, så da var den ikke interessant lenger hvis ikke jeg kunne få ungen til å bruke den en gang til før jeg sendte den, da... 

Og før noen spør, nei jeg er ikke fin, og det er ikke ungen jeg har hatt i hus heller. 

Anonymkode: 3e6f3...99b

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg er også lei. Blir stadig vekk spurt om truser, om jeg kan ta på meg t-skjorta jeg selger og ta bilde uten BH på, om beltet jeg selger er ledig for i såfall vil de gjerne sende slaven sin til å hente det slik at de kan piske ham med det etterpå, om jeg kan gå med på å overlevere bordvifta jeg selger ved å møte opp på et hotellrom og love å tilbringe minst en time der, om deg kan sende et nakenbilde hvis de lover å betale 200 kr ekstra for en mummikopp... Det tar jo for faen aldri slutt! Jeg er blitt spurt om en treleke jeg solgte (en helt alminnelig brio treleke ment for barn, ja) var blitt brukt som dildo, om en rangle jeg solgte hadde babysikkel på seg og nei, det hadde den ikke, den var blitt vaska, så da var den ikke interessant lenger hvis ikke jeg kunne få ungen til å bruke den en gang til før jeg sendte den, da... 

Og før noen spør, nei jeg er ikke fin, og det er ikke ungen jeg har hatt i hus heller. 

Anonymkode: 3e6f3...99b

Det er jo bare trist.  Hva går det av sånne folk?

• Liker 2
Skrevet

Aldri opplved å bli spurt om truser på finn, så dette var vanskelig å tro på..

Anonymkode: a58ea...57f

• Liker 1
Skrevet

Aldri opplved å bli spurt om truser på finn, så dette var vanskelig å tro på..

Anonymkode: a58ea...57f

Jeg har fått flere sånne bare i dag. Tro det, det skjer mange ganger i uka.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke lov med kjøp/salg på kg.

Anonymkode: f2bd9...932

Skrevet

Det er ikke lov med kjøp/salg på kg.

? Du har lest hva jeg skrev eller?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Du har lest hva jeg skrev eller?

Jeg så flere innlegg med kjøp/salg her inne.

Skrevet

Selv her er de jævla trusesnifferne....

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selv her er de jævla trusesnifferne....

Hva er galt med det?

er ting for folk som er ensomme, som ikke har noe fysisk kontakt med damer. Dermed er truse det nærmeste de kommer til😛 

Er ofte eldre menn eller veldig unge 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...