AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Det har seg slik at jeg er blitt interessert i den nye mannen bak kassen på nærmeste butikk... Merket jeg ble interessert allerede første gangen...Nå etter flere ganger innom har jeg lagt merke til at han "ser etter" meg med blikket sitt hvis han er i kassen. Men når jeg kommer til kassen vender han blikket vekk og hilser ikke. Hvorfor gjør han dette? Anonymkode: e74bf...53b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør ham. Anonymkode: e2d6a...9ae Tør ikke spørre.Det ville vært idiotisk med så mange bak meg i køen. Anonymkode: e74bf...53b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Han er attpåtil kjekk. Han er høy,slank (ikke muskuløs),virker veldig alvorlig,men såå kjekk 🤩 😍 Sikle,sikle. 🤤 Anonymkode: e74bf...53b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Pliz svar da peepz! Trenger svar kjapt altså. Vil prøve me på hain,men je tørs ikkje. Anonymkode: e74bf...53b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har seg slik at jeg er blitt interessert i den nye mannen bak kassen på nærmeste butikk... Merket jeg ble interessert allerede første gangen...Nå etter flere ganger innom har jeg lagt merke til at han "ser etter" meg med blikket sitt hvis han er i kassen. Men når jeg kommer til kassen vender han blikket vekk og hilser ikke. Hvorfor gjør han dette? Anonymkode: e74bf...53b Lav selvtillit, han ser ikke det du ser når han ser seg i speilet. Jeg er samme typen, ignorerer hun jeg ser etter. Dessuten er han på jobb. DU må ta initiativ her. Anonymkode: 8f8e3...f51
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Er vel bare å snakke med han det. Når jeg som gutt klarer få kontakt med en heterogutt i kassen (Tror jeg fortsatt har han på face) bør da du klare det. Husker ikke hvordan men 🤷♂️🤔 Hvis han jobber sent, og du er der sent kan du vel si "ja, nå blir det vel greit å komme seg hjem snart, hva sier dama til at du jobber så sent?" 🤷♂️ Vanskelig å komme med et konkret ting å si, kommer jo helt an på situasjonen. Men, jo flere ganger du sier hei, selv om du bare møter på han inne i butikken, jo fortere vil det bli normalt å kanskje si noe annet mer enn hei. Anonymkode: 0da3a...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 Dra tidlig på morgningen eller på kvelden (avhengig av når han jobber) og slå av en prat. Da er det nok veldig lite folk Anonymkode: 0a611...c49
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lav selvtillit, han ser ikke det du ser når han ser seg i speilet. Jeg er samme typen, ignorerer hun jeg ser etter. Dessuten er han på jobb. DU må ta initiativ her. Anonymkode: 8f8e3...f51 Men høres det ut som han er interessert i meg? Anonymkode: e74bf...53b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Det har seg slik at jeg er blitt interessert i den nye mannen bak kassen på nærmeste butikk... Merket jeg ble interessert allerede første gangen...Nå etter flere ganger innom har jeg lagt merke til at han "ser etter" meg med blikket sitt hvis han er i kassen. Men når jeg kommer til kassen vender han blikket vekk og hilser ikke. Hvorfor gjør han dette? Anonymkode: e74bf...53b Høres creepy ut.... Anonymkode: 0c849...c08
GrønnNellik68 Skrevet 29. august 2020 #12 Skrevet 29. august 2020 Ja nå er jo ett av rådene på kg .. kom deg ut og flørt i hverdagen. D er d Ts gjør så er d creepy?? Vet også hvordan d føles å ikke tørre. Men er dere lik i alder så vær hyggelig smil og si hei gjerne litt småprat sånn at d blir lettere neste gang da ser du jo fort om han er med på notene. Dette gjør jo handleturen i butikken ekstra spennende🌹. Regner med du ble stamkunde der nå etter han kom😂😂. Kos deg. Nytt pirringen og spenningen d gir. Krydrer hverdagen👍🏻
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #13 Skrevet 29. august 2020 Kan jo være at han ser om du er på vei til kassa eller om du går videre rundt i butikken. Jeg jobber selv i butikk og mellom kundene må vi fylle på varer f.eks da ser man gjerne etter kunder og følge de i butikken. De ferreste liker å bli sjekket opp når de sitter i kassa altså.. det blir som oftest bare veldig kleint. Anonymkode: fc811...6b7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå