AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Kom med eksempler. Anonymkode: d55d0...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 En mindre attraktiv mann som er uheldig med utseende kan gi et kompliment til en kvinne og bli sett på som creepy. En veldig attraktiv mann med bra utseende kan gjøre det samme og det blir oppfattet som flørting. Anonymkode: 5b10f...bb5 22
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 En mann er automatisk creepy om kvinnen ikke finner han tiltrekkende. Noe som betyr at 90% av alle menn er creepy ifølge kvinner. Anonymkode: 10fb6...663 19
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 28. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mindre attraktiv mann som er uheldig med utseende kan gi et kompliment til en kvinne og bli sett på som creepy. En veldig attraktiv mann med bra utseende kan gjøre det samme og det blir oppfattet som flørting. Anonymkode: 5b10f...bb5 Jeg spurte ikke dere Incels, jeg spurte kvinner. Anonymkode: d55d0...6ff 51
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mindre attraktiv mann som er uheldig med utseende kan gi et kompliment til en kvinne og bli sett på som creepy. En veldig attraktiv mann med bra utseende kan gjøre det samme og det blir oppfattet som flørting. Anonymkode: 5b10f...bb5 Etter min erfaring er det helt riktig det du sier. Anonymkode: 728ca...1b1 10
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte ikke dere Incels, jeg spurte kvinner. Anonymkode: d55d0...6ff Gjesp Anonymkode: 10fb6...663 13
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 2 minutter siden, Cleo88 skrev: Jeg dater nå og stiller meg det samme spørsmålet. Jeg lurer helt konkret på om en jeg liker godt kanskje ikke er helt i min liga (eventuelt ikke når opp) fordi han er blitt SÅ intens og hodestups forelsket med en gang. Jeg driter i liga og hvordan det ser ut utenfra sånn sett, men lurer litt på om han bare klamrer seg til "ideen om oss" framfor den relasjonen vi faktisk har. Vet ikke om det gir mening, men noen ganger lurer jeg på om jeg kunne vært "hvem som helst" også. Hadde han forelsket seg i enhver noenlunde oppegående dame? Jeg liker han veldig godt, men noen ting han gjør blir litt too much. Hvordan kan jeg være "ALT i hans verden" etter et par uker? Det er så jævelig synd, for vi har så masse til felles, jeg er tiltrukket av ham og han er intelligent og en god samtalepartner... Lurer på om han hadde stalket meg om jeg kuttet ham ut nå. Føler han er en sånn kandidat, potensielt. Det er vondt å kjenne at jeg blir forelsket i en fyr jeg ikke vet om er oppriktig. Alt passer så bra, og så må jeg kanskje velge ham bort, fordi vi går for fort frem. Slitsomt å være den som hele tida må bremse, når jeg selv også gjerne vil. Bare merker at det ikke er helt sunt å bli så fort "avhengige" av hverandre. Eller så er det bare jeg som et litt koko. Det er også en mulighet 😆 Kvinner altså.. for mye, for intens... bla bla bla... han tar ikke initiativ, kontakt... bla bla.. Ikke rart flere forblir creepy kattekvinne når alt blir feil. Anonymkode: e3d25...65d 9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 "Creepy" er bare enda ett ord damer bruker for å nedverdigere menn de ikke liker Anonymkode: 46cee...c0d 12
Cleo88 Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #12 Skrevet 28. august 2020 8 minutter siden, Cleo88 skrev: Men leste du hvorfor jeg tenker det? Ville du ikke tenkt deg om litt du også, hvis en person var forelsket i deg ila en uke... Det er forresten ingen fare for at jeg blir noen crazy catlady. Problemet mitt er ikke utvalg, men det å velge en mann som er oppriktig. Har hatt kontakt med andre som er objektivt sett mer attraktive og har høyere status enn han her. Problemet er at det er han jeg liker, han jeg har begynt (!) å bli forelsket i.. Men så lurer jeg på om han er ved sine fulle fem da 😄 Siden han ikke er tankeleser eller menn er generelt ikke det, så får du fortelle han hva du syns og at det blir for intens på så kort tid. Ta en pause fra han på en uke å se det an? Anonymkode: e3d25...65d 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #13 Skrevet 28. august 2020 - menn som tilfeldigvis møtter opp der du er gang på gang - skriver hyppig og intense melding selv med ingen eller minimal respons - menn du aldri har møtt som skriver lange avhandlinger om deg basert på Facebook profiler. - eldre menn som trur normal høflighet er flørting og prøver innlede forhold baser på det - menn som absolutt skal klemme eller prøver å åpnå kroppskontakt når de er invitert til - menn som trur alle kvinner følger en mal og hisser seg opp når du ikke respondere rett på hans tilnærming - menn som altid forsvar andre menns voldshandlinger - eldre gjerne gifte menn som ut av det blå starter å snakk om va de vil gjøre med deg. Og så vider listen er lang. Anonymkode: a114d...faa 28
Cleo88 Skrevet 28. august 2020 #14 Skrevet 28. august 2020 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88 3
Pia Sofia Skrevet 28. august 2020 #15 Skrevet 28. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: - menn som tilfeldigvis møtter opp der du er gang på gang - skriver hyppig og intense melding selv med ingen eller minimal respons - menn du aldri har møtt som skriver lange avhandlinger om deg basert på Facebook profiler. - eldre menn som trur normal høflighet er flørting og prøver innlede forhold baser på det - menn som absolutt skal klemme eller prøver å åpnå kroppskontakt når de er invitert til - menn som trur alle kvinner følger en mal og hisser seg opp når du ikke respondere rett på hans tilnærming - menn som altid forsvar andre menns voldshandlinger - eldre gjerne gifte menn som ut av det blå starter å snakk om va de vil gjøre med deg. Og så vider listen er lang. Anonymkode: a114d...faa Denne! 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #16 Skrevet 28. august 2020 Biologisk er kvinner mye mer var på 'faresignaler', eller røde flagg. Når jeg synes en fyr er creepy, så er det fordi underbevisstheten min har plukket opp noe jeg ikke helt kan sette fingeren på. Jeg hører alltid på magefølelsen i disse tilfellene, og unngår personen. Anonymkode: d0176...9ab 15
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #17 Skrevet 28. august 2020 En creepy mann er en mann som åpenbart og utilslørt gir utrykk for, enten med blikk, kroppsspråk eller ord, at han kun er ute etter sex. Anonymkode: 0b4a5...610 7
deedee_ Skrevet 28. august 2020 #18 Skrevet 28. august 2020 Synes en mann blir creepy når han er for intens uten å samtidig virke selvsikker. Det blir fort creepy når menn ikke evner å lese signaler, og durer på med for mye kroppskontakt, for mange meldinger, for mye kompliment osv uten å forstå at det at man trekker seg unna betyr "ikke ta på meg" - eller at å svare kort på meldinger betyr "jeg er ikke så interessert i å prate". Men bare fortsetter og fortsetter. 9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #19 Skrevet 28. august 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: - menn som tilfeldigvis møtter opp der du er gang på gang - skriver hyppig og intense melding selv med ingen eller minimal respons - menn du aldri har møtt som skriver lange avhandlinger om deg basert på Facebook profiler. - eldre menn som trur normal høflighet er flørting og prøver innlede forhold baser på det - menn som absolutt skal klemme eller prøver å åpnå kroppskontakt når de er invitert til - menn som trur alle kvinner følger en mal og hisser seg opp når du ikke respondere rett på hans tilnærming - menn som altid forsvar andre menns voldshandlinger - eldre gjerne gifte menn som ut av det blå starter å snakk om va de vil gjøre med deg. Og så vider listen er lang. Anonymkode: a114d...faa Dette, og mye handler om fremtoningen de har. Da spiller det ingen rolle om mannen er kjekk eller mer uheldig med utseendet. Vi merker det bare. Du har disse eldre mennene spesielt som nærmest prøver å kle av deg med blikket, eller som stadig kommer med upassende kommentarer om hva du har på deg, eller kommentarer om utseendet i upassende settinger. Anonymkode: 72132...ca7 11
Hr. Aktiv Skrevet 28. august 2020 #20 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, Cleo88 skrev: Jeg dater nå og stiller meg det samme spørsmålet. Jeg lurer helt konkret på om en jeg liker godt kanskje ikke er helt i min liga (eventuelt ikke når opp) fordi han er blitt SÅ intens og hodestups forelsket med en gang. Jeg driter i liga og hvordan det ser ut utenfra sånn sett, men lurer litt på om han bare klamrer seg til "ideen om oss" framfor den relasjonen vi faktisk har. Vet ikke om det gir mening, men noen ganger lurer jeg på om jeg kunne vært "hvem som helst" også. Hadde han forelsket seg i enhver noenlunde oppegående dame? Jeg liker han veldig godt, men noen ting han gjør blir litt too much. Hvordan kan jeg være "ALT i hans verden" etter et par uker? Det er så jævelig synd, for vi har så masse til felles, jeg er tiltrukket av ham og han er intelligent og en god samtalepartner... Lurer på om han hadde stalket meg om jeg kuttet ham ut nå. Føler han er en sånn kandidat, potensielt. Det er vondt å kjenne at jeg blir forelsket i en fyr jeg ikke vet om er oppriktig. Alt passer så bra, og så må jeg kanskje velge ham bort, fordi vi går for fort frem. Slitsomt å være den som hele tida må bremse, når jeg selv også gjerne vil. Bare merker at det ikke er helt sunt å bli så fort "avhengige" av hverandre. Eller så er det bare jeg som et litt koko. Det er også en mulighet 😆 Etter et par uker er jo lang tid mot det enkelte damer er. De hopper til sengs etter 15 minutter for så bli forelsket. Dette er bare en liten del av en kveld så her skjønner jeg egentlig ikke helt problem stillingen desverre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå