Nala Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 På vår bærbare ligger en gammel versjon av MSN som standard. Hvordan får vi avinstallert denne? Finner den ikke i programlista på kontrollpanelet, så der får jeg ikke gjort det. Må jeg inn i programfil-mappa og slette alt der eller? Har lasta ned 7.0 nemlig, og har nå begge på pc-en. Men jeg vil jo gjerne kvitte meg med den gamle røkla da. Blir evig takknemlig for hjel
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Start - kjør/run: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove (i en linje). Endret 19. juli 2005 av Rattleshake
Nala Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2005 Rattle, dette gir meg følgende feilmelding: Feil! Finner ikke INF-filen C:\WINDOWSINFmsmsgs.inf
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove ?
Nala Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2005 RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove ? ← YES! Dette funka som bare rakkern. Tusen takk for hjelpa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå