Gå til innhold

Lov å bli forvirret?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke d der med nudes. Har jo gjort d i min tid. Ja likte komplimentene fordi jeg syntes sjøl kroppen min var stygg men det kommer jo aldri noe godt ut av å gjøre det. Innså jo det etterhvert. Det var ikke fordi mannfolka syns jeg hadde spesielt sexy kropp. De so det så klart for å få flere å runke til. I tillegg som dame som gjør dette vil en mann aldri ta dem seriøs men Ok for ett lettvindt knull. D var der jeg misforsto jeg trodde de likte meg. Det var en litt hard lekse å lære. Men aldri mer. Nå blir det forbeholdt en som vil meg noe bra og liker meg på de riktige grunnlaget. Kan jo være med denne damen og? Dårlig selvbildet og det er egoboozt på noe man selv har hatt ett dårlig forhold til i mange år. 
Pluss at da du ville noe mer enn bilder ble hun redd. Redd for å føle seg tom og brukt etter sex kanskje? Kan være masse . Hun høres ut som en dame som ikke har oppdaget det samme som jeg gjorde enda at mennene ikke liker ho for noe annet enn ett lettvindt knull og det er garantert ikke d hun ønsker. Hun ønsker seg kanskje kjæreste men bruker feil strategi på å finne det.

Du burde spørre henne hvorfor hun sendte nudes? Hva ønsker hun? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier noe der @Bente1234, tenkte egentlig ikke så veldig mye over det. Så hva foreslår du jeg sender? «Fersk» i gamet og ønsker ikke å tråkke utti den verste salaten helt enda..😅

klok hen du ☺️ 

Skrevet
2 timer siden, rumpeldunk76 skrev:

Du sier noe der @Bente1234, tenkte egentlig ikke så veldig mye over det. Så hva foreslår du jeg sender? «Fersk» i gamet og ønsker ikke å tråkke utti den verste salaten helt enda..😅

klok hen du ☺️ 

Jeg liker folk som er rett frem. Huff vanskelig å ordlegge seg rett d kan være en utfordring så det ikke tas ille opp av mottaker. Jeg ville vel spurt noe ala takk for de fine bildene og etter som du ikke svarte da jeg sa jeg kom så lurte jeg på hva skjedde? Ble du redd? usikker ? .. hvis duliker henne så ha litt tålmodighet og vis forståelse funker bestandig bra. Det virker som noen har ett skall .. hennes er å bare friste menn med nudes og vite at noen tenner på henne... er når en begynner å pirke i skallet at man blir bedre kjent med hva som er under. Da må en jo vite hva de vil først da. Er d kun sex eller vil hun noe mer. Og damer man har sex med over tid knytter ofte bånd og vil da plutselig noe mer. Jeg gikk inn på ff med kun sex .. etter tre mnd var jeg på knærne etter han der. Og da hjelper d lite å si Jeg elsker deg.., når avtalen var sex og litt venner. Så gikk på en smell der gitt 😂.. 

nei dette ble masse viss vass beklager. Håper du finner ut av d ...

Skrevet

Hehe, bra å lære hva som er smart av de som har erfaring 😅 orker ikke ble den masete duden, men får vel sende en mld, som uansett blir til at jeg tråkker i salaten😂

Skrevet
7 minutter siden, rumpeldunk76 skrev:

Hehe, bra å lære hva som er smart av de som har erfaring 😅 orker ikke ble den masete duden, men får vel sende en mld, som uansett blir til at jeg tråkker i salaten😂

Tråkk i salaten d er d flere av oss som har gjort. Sånt man lærer av. Man dør jo ikke av d . 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...