AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Hei. Dame 30 år. Har en utfordring som kom etter en kneoperasjon for 4 år siden, og som har økt i «styrke». Det er vanlig å bli støl av trening, og sliten av fysisk aktivitet. Det er greit. Men jeg «tåler» ikke særlig før jeg møter veggen i den forstand at jeg får masse melkesyre, smerter og følelsen av at jeg har tynt kroppen max. Og den følelsen kan komme av bare å gå etter posten på enkelte dager. Trener jeg en forsiktig styrkeøkt blir jeg selvsagt «vanlig støl» i blant, men jeg får også feber, gjerne natten etter økta. Kroppen blir helt mør, som om jeg har influensa. Dette kan vare 1-6 dager, før det bedres. Det varierer hvor ille det er etter trening. Noen ganger får jeg sykdomsfølelsen bare av å rusle en tur som jeg skrev, og dette er så frustrerende. Jeg er aldri uthvilt uansett hvor mye jeg prøver, og det er så leit at selv små anstrengelser kan medføre blodsmak i munnen. Noen som har erfaring med lignende? Hva gjorde dere? Hvordan legge dette frem for legen for å bli tatt på alvor? Jeg har vært mye plaget med (kroniske) smerter i kneet, som jo selvsagt virker inn på situasjonen. Anonymkode: 4724c...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Sliter med det samme. Så dytter denne opp om noen har gode tips og råd Anonymkode: 387b1...02e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå