Gå til innhold

Utstyr til kortlaging


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til å lage julekortene selv i år, men det er en god stund siden jeg holdt på med kortlaging og er litt ute av trening. Hva er lurt å ha av utstyr, og hvor er det best å kjøpe det? Er ikke noe glad i Panduro, men har notert meg Etsy og Søstrene Grene som alternativer.

Anonymkode: fb1b8...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den tiden jeg lagde kort så handlet jeg mye på Bikuben og Hibbykunst Norge. Begge disse har nettsider. Ellers er det veldig mye til salgs på Finn.no feks av både papir og utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, EMG skrev:

Den tiden jeg lagde kort så handlet jeg mye på Bikuben og Hibbykunst Norge. Begge disse har nettsider. Ellers er det veldig mye til salgs på Finn.no feks av både papir og utstyr.

Bikuben 😍 Trist at de legger ned den fysiske butikken 😔 men takk og lov så skal de beholde nettbutikken. 

Anonymkode: 0a09d...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hæ? Legger de ned Bikuben? :sur:  Den som var så koselig å stikke innom når jeg var i området. Godt nettbutikken overlever. 

For å svare på TS spørsmål så har jeg kjøpt mye "småstæsj" til kort via ebay. Papirblomster og rhinstener i ymse størrelser og farger er det jeg har kjøpt mest av der. Har også funnet en del dies. 

Ritohobby har også en del. 

Endret av Cata
Tillegg i teksten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker litt nettbutikker når jeg kjøper ting til kortlaging. Cchobby, sløyd-detaljer, panduro osv. Fikk en slik big shot stansemaskin til jul en gang og den er kjempefin til kortlaging. Men jeg synes det er dyrt med utstyr til den, men har kjøpt mye på Wish. Der finner jeg mye utvalg av cutting dies. 

Anonymkode: 5cc4e...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...