Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det. Er du blond?

Skrevet

Lov å prøve seg. bare lurer på hvordan hun er uten sminke og med fangeklær. forsvinner vel da....

Gjest Violetta
Skrevet

Pen er hun vel likevel, og jeg skjønner at man kan være redd jeg. Forsvarer ikke det hun har gjort, men skjønner at fengsel kan være skremmende.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ja, det er kjipt med fengsel, men det er vel noe av poenget...

Skrevet

Skal man slippe fengsel bare for man er pen og det er skummelt å sitte inne da?

Dummeste jeg har hørt.

Er vel ikke bare stygge mennesker som sitter i fengsel, og hun er nok ikke den peneste som har/skal bli straffet...

Hvis hun slipper unna vil det jo si at pene folk kan gjøre som dem vil :forvirra:

Hvis man er redd for fengsel så er det vel bare å ikke gjøre det man vet man kan bli straffet for.

Skrevet

Kanskje lurt å tenke på straffen man kan bli nødt til å ta dersom man blir "fersket" i enhver kriminell handlig - pen eller ikke?!

Gjest Violetta
Skrevet

Det jeg mente med at jeg skjønner at hun er redd, er ikke med tanke på selve fengselsstraffen, men fordi man sannsynligvis kan forvente å bli mishandlet av andre fanger. Det er vel en kjent sak at slikt skjer i fengsler? Eller er det bare meg som har sett for mye på fjernsyn?

Gjest gotthard
Skrevet

tilbyr meg og straffe henne jeg altså....stygg er hu ikke.

om hun burde slippe straff pga utseende skal jeg ikke si meg enig i, men synes kansje det blir lit dumt og straffe henne for at en gutt har kost seg lit han også.. trur ikke hu behøver og voldta noen liksom.

Gjest Darcy
Skrevet

Hadde du sagt det samme om læreren var en mann og eleven en 14 årig jente Skidrow ?

Gjest gotthard
Skrevet

hadde ikke tatt på meg og straffe en mannlig lærer slik nei....

Skrevet

Det rare her er at sexen ble begått fordi den er forbudt. Hadde det ikke vært noen straff hadde det heller ikke vært noen sex. Dere mennesker som elsker straff, elsker jo også ulovlige handlinger, mens slike mennesker som er glad i frihet vil også gjøre handlinger lovlige slik at vi kunne ungått å kriminalisert mennesker pga noe så naturlig som sex.

Gjest Milah
Skrevet

Synes ikke hun var spesiellt pen jeg men..

Og dette er vel noe hun skulle tenkt på før.. Lykke til, er alt jeg har å si!

Gjest GreenSky
Skrevet

Det var vel lesbing og mobbing/banking osv av medfanger de tenkte på.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skjønner at det er skremmende å havne i fengsel, men det kan da ikke bli sånn at en slipper fengsel på bakgrunn av at en er for pen. Det hadde jo vært fullstendig galt!

Og hvem skulle isåfall avgøre når en hva pen nok for å slippe unna? Nei, vettu hva. Hun har gjort noe galt og får ta sin straff. :frustrert:

Gjest Dum Perignon
Skrevet

På samme måte som noen påberoper seg en vanskelig barndom for å få mildere straff, synes jeg det er helt legitimt at andre påberoper seg en vakker ungdom.

Ingen av delene bør være formildende, men dét er kanskje en annen debatt.

Gjest Bajas
Skrevet

Lett å skjønne at hun ikke vil bli låst inne sammen med flere røffe kriminelle damer. Hun virker veldig "blond" og kan få problemer å "overleve" en lang fengselsstraff.

Hun forstår vel selv at hun kan få mye juling av andre innsatte. En så pen jente som har forgrepet seg på et "barn", tror jeg kan forvente tøff behandling av de mer etablerte innsatte. Hun fortjener nesten å bli banka opp noen ganger, og etter en slik behandling vil hun ikke lemger betrakte seg selv som pen/vakker.

Gjest Gjest
Skrevet

pene jenter bør ikke straffes mindre bare fordi de er pene å se på

Skrevet
Det jeg mente med at jeg skjønner at hun er redd, er ikke med tanke på selve fengselsstraffen, men fordi man sannsynligvis kan forvente å bli mishandlet av andre fanger. Det er vel en kjent sak at slikt skjer i fengsler? Eller er det bare meg som har sett for mye på fjernsyn?

Det var det jeg tenkte også.

hun har gjort noe straffbart - ja, og fortjener straff.

Jenta er ung og ikke stygg, kan skjønne at hun er redd for mishandling, men tviler på at det argumentet holder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...